close

 

 

1月了,但天氣仍然好暖。。。甚至有點熱,想食麵,應該會食到出汗!!
 
呢個時候食沾麵就會好一點,因為湯同麵是分開的,起碼唔會食到出晒汗!!

 

 

入到去,見到1個人既位置,同日本的拉麵店一樣有塊板隔著,

就算1個人食都不會尷尬,仲有私人空間添,

而且每張椅子下面都有一個箱俾我地擺放外套及手袋~好貼心!!

 

 

之後店員就會給各人遞點菜紙,沾麵有分2種重量:普通180g,大280g加$15

如果拉麵就有分麵的軟度及粗幼度

 

 

餐牌上看到海膽沾麵就深深被吸引,而且個湯係芝士海膽,有成板海膽!!

「極上芝士海膽沾麵」$148我覺得都算合理,唔貴!!

如果沒有1板海膽就要$88

不過是期間限定,未必每天都有!!!

今天幸運地有,所以可以品嘗得到~~

 

 

 

落單後,在等候期間看看台上的調味用品,仲有一張指導沾麵的食用方法。

 

 

一上台,沾麵湯係熱騰騰的,而且是用石鍋上台的,所以要小心,等個湯平靜下來先好開始食。

 

 

係呢個時候就睇睇我的海膽,係大大隻既馬糞海膽,色澤好靚,引死人既外表,

所以即時就品嘗了一啖,鮮甜美味,沒有腥臭味,算新鮮!!

 

 

之後就用店內介紹的方法食沾麵,先將青檸汁加入麵中,再沾上湯中食,味道香濃;

第2個方式:試試加入黑七味粉,再再沾上湯中食,

多了一份微辣,味道更惹味,而且減少了湯底的膩;

第3個方式:加入黑七味粉,再再沾上湯中,放在匙上再放上海膽,

微辣之餘,海膽味道亦中和了湯底的膩,多了一份輕柔感!!

我覺得第3個方式係最好味!!!

 

 

沾麵最重要係掛湯,湯底夠濃郁,味道會偏重一點,所以我好少直接飲湯。

呢個芝士海膽湯底,內有香濃芝士,當然都會見到海膽,更有一點叉燒,好足料!!

 

 

最後食完麵當然仲會有點湯剩下,

這個時候就可以叫店員幫我加入木魚湯,就可以連湯底都飲埋


我呢款芝士海膽湯底加入木魚湯之後,變成了牛乳湯咁,又幾好味喎!!

 

 

OPENRICE LINK:
 
文章屬個人分享及感受,大家皮膚不同性質,
適合與否都要自己親身試過才知道的。 
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,
請Like my facebook page吧~ 金魚自由遊 Elyse Fish
https://www.facebook.com/elyse214
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()