close

食完飯,仲未夠鐘睇戲,又唔想行街,男朋友又想飲杯野,

咁我就建議搵甜品食,減肥決心就拋棄了!!!

 
 
行行下就見到HeSheEat個牌,咁就呢間啦。以為隨便揀,點知有驚喜!!!!
 

 

拖肥果仁心太軟
實物同相係一樣的,好開心。
雪糕係冧酒提子口味,味道清新,雪糕質感滑溜,
仲有開心果碎襯托,一啖有多重口感。
 

 
而心太軟一到,快速拍照後就即時切開,令人難忘的流心畫面,
睇住佢湧住咁流出黎,心情都變得好愉快
因為我見過只流少少,裡面未溶晒的,亦見過完全唔溶。
 
這款心太軟味道我好喜歡,甜度適中,加上有果仁碎係面,
緩和心太軟的膩感,外層質地不會太乾身,入口幼滑。
果仁碎+流心+外層心太軟,整體係好match,
而且味道好合我心意,今次隨便選都有驚喜。
 
*環境太嘈,背景音樂太大聲,令食客講野都變得好大聲。
 
OPENRICE LINK:
 
文章屬個人分享及感受,大家皮膚不同性質,
適合與否都要自己親身試過才知道的。 
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,
請Like my facebook page吧~ 金魚自由遊 Elyse Fish
https://www.facebook.com/elyse214
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()