close

 

今次遇上驚喜小店

 
 

之前去過葵芳出名手卷店,我覺得價錢與質素係成正比,

係抵食,但未至於非常美味。

而今次係旺角街頭呢間「卷王」手卷店同樣係價錢與質素係成正比,

價錢合理,而且非常美味!!

 

 

睇餐牌時,本以為睇1張就夠,原來店面幾張都不同,好多選擇,

有1款刺身既手卷、有雙拼、有3併、仲有飯卷、炸物、迷你丼飯,

所以真係要認真睇晒!!


今次叫左3併的「蟹膏蟹肉軟殼蟹」手卷

食蟹唔洗拆殼,最方便我呢d懶人!!

 

 

即叫即整,其他刺身類我見其他人等1~2分鐘就有得食,

而軟殼蟹就要等耐少少,要炸嘛!!


整好就會用手卷架裝著,就可以到隔離既位置落豉油,

店舖已分好「豉油」、「小辣」、「大辣」,小大辣就是加左Wasbi的豉油,

我就揀左小辣。直接倒落手卷內。

 

 

嘩~好多蟹膏

 
 

分量十足!!


手卷仲有鋁紙包住個底唔怕整污糟手,好適合女生。而且倒豉油時,

如果倒多左都會裝著,但我建議大家倒小小豉油就夠,因為材料已經夠鮮甜


一咬落去,喳喳聲,紫菜好脆啊!好明顯係靚野!!

 

而且飯係用珍珠米,正!!


蟹膏蟹肉鮮甜,無腥臭味!!

 

軟殼蟹熱騰騰,脆卜卜,粉漿薄,不黏口,夠乾身!!


$55蚊我覺得價錢都算合理!!


一定會再 encore!!

 

 

OPENRICE LINK:
 
文章屬個人分享及感受,大家皮膚不同性質,
適合與否都要自己親身試過才知道的。 
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,
請Like my facebook page吧~ 金魚自由遊 Elyse Fish
https://www.facebook.com/elyse214
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()