close

 

上個月收到一支髮絲的「神仙水」試用

頭髮問題我一直都好困擾

之前試過一個Hair Treatment堅work

做1次可以維持大約4個月靚靚髮絲

不過就要係salon坐4~5小時

而且價錢都比較貴, 但值得做的!!!

 

而距離我上次做Hair Treatment都已經有半年了

髮絲已經變差了!!!!!!!!

 

 

懷著滿心期待地試用

而System Professional這款SP高效分子導入精華液完全沒有令我失望

但一定要有恆心地用, 效果才會持久!!!!!

 

SP高效分子導入精華液能修補由各種環境或化學因素所造成的缺憾

即時導入至髮絲角質層, 為髮絲補充失去氨基酸

從內到外徹底重構髮絲纖維, 使每根即宛如生強韌健康綻放閃爍迷人光采。

**持續用3週效果更顯著**

 

 

用法有點繁複:

 

1) 洗乾淨頭髮

 

2) 梳順髮絲, 將髮絲分4~5區, 每區用2.5ml的份量

**2.5ml份量在滴管入有顯示

P.S.我每次用都沒有分區...我太懶

 

3) 加以按摩髮絲

 

4) 用風筒的熱風吹乾

這是令精華與髮絲結合的步驟

原理就好似係salon做treatment時用罩式烘乾機加熱髮絲一樣

 

5) 吹乾後再沖洗一次髮絲

洗走多餘精華

 

6) 自然風乾

 

 

其實我自己每次都只係做到第4個step就沒有再做下去

因為我的髮絲好像沒有養分般

吸收能力特強...應該係我頭髮太乾旱的關係

而且吹乾後, 又沒有黏笠感, 好清爽

第1次做完更即時感到髮絲柔順左

可以在風中自由擺動, 可以做到女神迎風時飄逸的感覺XD

 

(上圖是試用了1個多月的效果)

 

我總共試用了1個多月, 期間仲去salon染過1次頭髮

但沒有做焗油Treatment

 

 

SP高效分子導入精華液質地好水的, 就好似清水般

乳白色的, 用手塗抹按摩後雙手都不會覺得油膩

 

SP高效分子導入精華液是每星期用1次

開始試第1次時效果維持大約3天

慢慢每次使用後, 效果的持久度都耐左

 

(上圖是試用了1個多月的效果)

 

髮絲變靚了不是只有我自己見到的

我男朋友都見到同感受到, 他現在好喜歡摸我柔順的髮絲

他說:「因為好滑囉~」

聽到他咁講真係好開心架!!!

因為以前我的髮絲真係經常開叉打結

有柔順髮絲是難得, 而且有持續的柔順髮絲就更加難得!!!

 

(上圖是試用了1個多月的效果)

 

SP高效分子導入精華液 - 只要你肯乖乖用就一定好明顯睇得出效果

而且只要$400就有100ml, 真係好抵用!!!!

計下每星期用1次, 每次用10ml, 可以用到10次啊!!!

每次都係$40咋, 點都抵過去salon既!!!!

 

最緊要都係有好好的效果, 而且我都係用自己既懶惰方法使用

變相我只係吹頭前多一個按摩精華既步驟

對我來說好方便!!!!!!!!我一定會KEEP住用, 用清光佢!!!!!

 

(下圖是試用了1個多月的效果)

 

“Product are sponsored by System Professional

https://www.facebook.com/SPSystemProfessional?fref=ts

 

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

我的YouTube Channel:http://www.youtube.com/user/214Elyse?feature=mhee#p/u

 

arrow
arrow
    文章標籤
    System Professional SP高效分子
    全站熱搜

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()