close

 

MegaBox 首度與3D魔幻館合作為大家帶來《魔雪奇緣》3D攝影區

即日消費滿HK$200*

即可進入攝影區與1比1的愛莎女皇及安娜公主立體雕塑合照之餘

亦可坐上鹿車扮演冰雪小鎮的一份子

顧客更可得到4R精美相片連相架帶回家留念!!!

 

如要入《魔雪奇緣》3D魔幻館拍攝多個場景就當要要俾入場費

成人:HK$168

小童 (身高一米或以下):HK$138

小童 (0-3歲):免費入場

 

購票方法:

即場售票 或 網上預定: www.3dhk.com.hk

 

 

上星期就約埋男朋友與他朋友的小朋友一齊去玩

 「Let It Go! Let It Go!」

個個小朋友都好熟悉架啦~~

《 魔雪奇緣》Frozen 連男仔都不停唱!!!!!

 

 

MegaBox 首度與3D魔幻館合作為大家帶來《魔雪奇緣》3D攝影區

影3D館可能大家會覺得影相無咩好玩

其實不是的!!!!!!!!

而我就玩得好開心啦~~~~~

 

 

玩3D館最過癮就係「影到好3D」

第2個好玩地方就係好似上圖咁

有不速之客XD 哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!!

太好笑啦~~~

 

 

第3就係有自我風格

不依照示範相片的動作拍攝

就好似上圖佈景, 我應該做出與男士一樣的動作

而我就沒有這樣做, 我要做返自己XD

 

 

而且我總覺得影得搞笑係我最喜歡的風格

因為自己做動作及表情時, 自己已經好開心

而拍的人都會跟著開心, 就好似男朋友影著上面2圖

都忍不住笑我XD

 

 

上圖的妹妹就是照著示範圖做動作

而我的動作......當然一貫低能搞笑作風!!!!!!!!!

 

 

有些圖拍後只要後製一下都幾好笑架!!!!

不過我的腳就錯擺了, 大家要小心!!!

 

 

以下就有幾點大家要注意一下:

 

 

**上圖就要注意拍攝的水平及必須直影

要不, 就好似我咁 - 完全唔似坐緊船

仲要被睇到我坐係個箱上面=.=

總之盡量唔好穿崩!!!!!!

 

 

**上圖拍攝前請先調教相機的白平衡

如果唔係就變到好似我地咁又紅又紫

 

 

**上圖好明顯以斜的拍攝角度影係更好的

直影就穿崩到爆 ><

(*男朋友的不穩定拍攝就成就了這篇文~哈哈XD)

 

 

今次好多謝男朋友幫忙拍攝

整個過程他只拍了這一張相...辛苦晒~~~~

 

這個就是《 魔雪奇緣》Frozen 3D魔幻館最後一個拍攝場景

這裡會有專人幫你用專業相機拍攝

當然都可以用自己相機拍攝啦~~~

 

有專人用專業相機拍攝當然係有野發售啦~

可以即場曬4R & 6R相片

同埋印有相片在內的鎖匙扣及水晶球!!!!!

 

 

我就曬了2張4R, 因為我是一個中意真實摸得到相片的人

相片是一種紀念及回憶, 好值得收藏!!!!

 

今次大家都玩得好開心, 大人細路都岩玩

咁當然小朋友黎玩一定興奮過大人好多

那天我更看到小朋友專登穿上Elsa服飾來拍攝, 好可愛

我覺得一家大細黎玩就最適合!!!!

 

 

《魔雪奇緣》3D攝影區

日期:3/7 - 12/9

時間:12:00nn – 9:00pm (星期一至五) 

10:00am – 10:00pm (星期六、日) 

地點:L9 童真天地

 

“Event are sponsored by MegaBox

http://www.megabox.com.hk/monthly_highlight.php?mid=7&id=434&type=5&lang=tchi

 

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()