close
等咗幾星期,牙套終於到啦~
會收到通知及預約到牙醫診所領取
 
 
到診所時會由牙醫量度、試戴係我牙上,檢查清楚牙套,
而我嘅情況係需要磨牙,所以牙醫都會一併做埋。
磨牙過程好快,而且無乜唔舒服嘅感覺,手勢不錯!
 
 
最後會由姑娘教導:
●如何戴上及除掉牙套
●清潔牙套
●平時擺放注意事項
●清潔牙縫 (原來唔係咁簡單)
●會話俾我知剛配戴時大概嘅感覺
●如何使用及設定Zenyum Apps去紀錄及跟進,如果有任何疑問,
仲可以透過Apps跟進牙齒情況,重約埋下次覆診嘅日子
 
最後就會一齊檢查清楚牙套組合、數量、小配件。
 
就開始我嘅【箍牙生活】啦~
 
以下就係我剛開始箍牙嘅感受,有興趣就可以繼續睇落去⏩⏩
 
Day 1
無心情食野,但會餓,但又唔想除牙套食野,
因為除牙套時真係痺痛感覺前面8隻牙非常不習慣,
因此好矛盾;食野時感覺牙齒唔太夠力咀嚼;
唔想講野,keep住痺,講野咬字不太清楚咁,
有啲黐舌根,有字發唔到音,同事聽落覺得好Funny,
明明傾緊正經野,但同事聽聽下都會忍唔住笑
 
重點:第1日真係堅用唔到電動牙刷,因為調到最輕微力度都會覺得痺痛,
轉用手動,岩岩開始,應該要慢慢適應
 
 
Day 2
起身除牙套時已經覺得比第1日易,而且同事覺得我講野正常咗好多,
我發現講野時個口形大講野會清晰,但發覺條脷成日都接觸到牙套條邊,
會唔舒服,有點痛,呢種情況就要直接聯絡Zenyum客戶服務專員,
最後都解決了~~
 
每日要配戴最少20小時,除下及戴上牙套都會有明顯痺痛感覺,
所以反而KEEP戴住會更舒適
 
Day 3
第3日終於習慣啦~但食野始終唔係好夠力,
所以出現咗係朋友口中「食完嘅牛肉乾」,
奉勸各位箍牙早期都係唔好食比較硬的食物;
因為與朋友staycation影靚相,發現戴咗牙套會不其然張開口,
仲比平時張得更大,而且合咀笑時,咀唇會顯得更凸,
所以都係露齒笑更好,而且透明牙套完全不著痕跡
影咗好多靚相,而且朋友都睇唔出我正在箍牙中
 
經過幾日,發現清潔牙套真係好簡單>>
1)每次除牙套都沖沖水,再用紙巾印乾
2)早晚刷牙前都先用牙刷清潔牙套就可以
(不需使用牙膏)
 
 
Day 4
再次嘗試用電動牙刷,ok喎,係有少少感覺,但可接受,
而且戴上及除下牙套都舒適咗,已經適應到啦~
但脷就有點好似整親腫腫地嘅感覺,但又無損,
問咗zenyum 可能係我未習慣有牙套係口腔內。
 
 
Day 5~6
戴住牙套去上fitness & yoga堂都無問題
已經適應晒,無咩問題,而且依家收工返屋企習慣咗先刷牙
再處理塊面嘅肌膚
 
Day 7~9
口水量多,真係要成日飲多d水清潔乾淨牙套+一定要用牙線清潔牙縫
因為磨咗牙會容易藏污垢,如果唔係會有口臭問題啊!
 
*選擇牙線:原來都好緊要
當時貪方便是但入間藥妝店買其品牌出既牙線棒
點知......
太粗,完全不適合,根本用唔到,
最終要買3M超細滑先岩用!!
 
 
Day 10
呢10日我已經適應咗牙套存在
換下一套"新"牙套日子
 
2 mths later~~
箍牙都箍咗2個多月,都已經習慣咗牙套嘅存在
除咗牙套出嚟反而有唔習慣...😅
雖然兔仔牙改善進度仍在初期,未算好明顯,
但整排🦷牙齒都向內收咗入去咀仔無咁凸出💕
最明顯效果係塊面細咗!!!
呢個效果對於我黎講「❤真心賺咗!!
本身諗住牙齒齊整已經好開心,點知連樣都靚埋💟So Good💟
 
 
上下排的牙齒都有睇得出的整齊,
尤其是下排門牙!!
 
 
3 mths later~~
箍牙都箍咗3個多月,結婚當日牙齒真心比較以前已經齊整咗不少,
希望右邊門牙前後情況都快點可以改善~~
 
期待完全完成的日子~~
 
 
Zenyum「隱形牙套」既箍牙 $13800
✔沒有隱藏式收費 (網上清晰標明各項收費)
✔有牙醫親自跟進
✔決定箍牙前已經清楚知道自己會箍幾耐,及有過程+效果影片
 
立即登記免費網上評估,
如果您都打算用隱形牙套可以先登記做免費評估>>
 
使用優惠碼「ELYSE300」即慳HKD300:
 
 
———————————————————————————————————
 
免責聲明: 本文章內容屬個人意見及感受,
 
並不代表該品牌之言論及立場,
 
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
 
請直接聯絡該品牌查詢。
 
適合與否都要自己親身試過才知道的。  
 
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持, 
 
金魚 Elyse Facebook Page │ https://www.facebook.com/elyse214
金魚 Elyse Instagram │ elysefish214
金魚 Elyse E-mail │ elyse214@gmail.com
 
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()