close
 
Zenyum
 
箍牙/矯齒原因
 
1)細個時都知自己兔仔牙明顯,
細個見人地用傳統既「鐵線箍牙」方式,
貪靚既我真係接受唔到>.<
 
2)到大個時見到朋友用「隱形牙套」既方式,真係好吸引!!
● 唔會見到一條條鐵線
● 食野刷牙可以除掉牙套
● 最緊要都係靚, 正常距離完全唔覺朋友箍緊牙
● 聽得出朋友講野有少少唔同/不清楚
 
但最重要令我卻步的是:價錢
真係好貴, 大約5~7萬,剛剛出社會工作, 邊有咁多錢呢~
見到朋友時都會問下用「隱形牙套」箍牙既感覺:
OK,好方便!!只係出街食飯有D麻煩~
 
而且見證朋友2~3年箍牙效果齊齊整整真係好吸引

 

 
3)到影婚紗相時就更令我睇清楚自己牙齒既問題
(如果睇唔清,按"放大"啦~)
睇到自己上排門牙明顯凸出
而且與男友比較的話,佢既牙齒真係齊整好多,
佢仲要係"天生"的啊!!真令我非常羨慕~

 

 
而且上排門牙凸出令我有時明明閉咀微笑時,
都會有微微見到牙既情況(下圖)/
或閉咀時上唇肌肉凸出

 

 

 
 
4)係網上見到「隱形牙套」既箍牙廣告
$13800
真係好抵,而且仲可以立即登記免費網上評估
反正免費,我當然貪小便宜上身,就一試~
如果您都打算用隱形牙套可以先登記做免費評估>>
使用優惠碼「ELYSE300」即慳HKD300:
https://bit.ly/elyseng
 
都真係幾簡單:
● 填個人資料
● 答幾條牙齒問題(希望改善既地方)
● 影相,如下圖 ↓ ↓ ↓ 
(呢1項係最重要,因為影得唔好,牙醫就評估唔到,
所以咪理有幾樣衰,講真我影完都忍不住笑自己~哈哈!!)

 

 
選擇Zenyum的原因
 
認真講:我係做完個免費網上評估先Search呢間公司
及其他公司再作比較,先發覺原來都真係幾好!!
更發現原來唔係人人都可以係Zenyum箍牙......
 
因為來自新加坡既Zenyum係2018年成立既隱形牙套公司,
● 只會集中處理輕微至中度的矯齒問題
(所以免費網上評估既結果真係好重要!!)
 
● 使用隱形牙套採用醫療用級別非BPA無乳膠塑料製成
(隱形式變靚的重要~哈哈!!)
 
 劃一清晰價格:只需港幣13,800,
一次性牙醫諮詢費港幣1,500及戴固定器1,800
(沒有任何隱藏式收費
 
 有香港註冊牙醫親自診斷、諮詢及跟進整個療程過程
(Search過先知有些公司沒有註冊牙醫跟進,
講真"牙齒"喎,雖然細小但非常重要,
我真係接受唔到無註冊牙醫Follow)
 
 療程時間快速:最快3至9個月就完成療程。
(之前都有提及過朋友起碼都要2~3年先完成療程,
所以明白點解Zenyum集中處理輕微至中度的矯齒問題啦~)
 
 方便簡單 適合忙碌既香港人:整個療程會見香港註冊牙醫最少3次
如果需要如果期間需要去牙醫診所覆診一般情況下都無其他收費架!
(有些公司每2個月就要見牙醫)
 
Zenyum有Apps全程追蹤療程進度,
用家有問題都可以係個App到問返,有專人全程跟進,
唔使驚比完錢就冇人理
(如果過程有咩問題都可以即時提出)
 
整體了解後,當然對我黎講係好處及合適,
未必每個人都覺得對佢黎講係好處及合適所以大家要以自己既情況考慮,
而我就真心覺得Zenyum性價比超高

 

 
箍牙療程流程 
 
1)完成免費首次評估,利用連結根據指示上傳不同位置的牙齒照片,
並留下個人資料,發送給Zenyum。
Zenyum的執業專科牙醫會初步審批牙齒照片,
如客人的牙齒適合配戴他們的牙套,
客人需要到香港註冊牙醫診所做詳細諮詢。
 
2)詳細諮詢包括3D掃描、X光檢查及簡單身體評估。
一次性的諮詢費用港幣1,500會直接繳付診所。
 
3)一至兩星期後客人將收到專屬的3D模擬圖像,預覽矯齒後的笑容。
 
4)接著會收到Zenyum的電子帳單港幣13,800。
付費後隱形牙套將投入生產,約三至四星期內收到它們。 
(Payment Method: PayMe/轉數快/CreditCard/分期)
 
 
我已經係中環某牙齒診所進行3D掃描、X光檢查及簡單身體評估
過程好快,15~20mins就已經完成,做齊哂D野,
牙醫先可以幫我設計專屬的3D模擬圖像結果。

 

 
專屬的3D模擬影片/圖像
 
等待了10日,期待以久既影片收到啦~
首先我係先收到WhatsApp通知:
 
● 個人Treatment plan 已經準備好,詢問幾時方便Call我講解一下
(我欣賞會預約再Call我,咁樣雙方都會有預先Plan定時間)
 
● 職員講解牙醫既診斷及意見
(除了我在意既兔仔牙問題外,
原來下排牙齒不整齊情況比我想像中差D)
 
● 將會email+WhatsApp專屬的3D模擬圖像俾我/
整個療程需時多久/需要磨牙與否/磨牙的位置圖
 
今次既結果比我想像中快
只需5個月就完成treatment
#  需要磨牙11個位置,俾空間牙齒矯齒
#  14 sets牙箍
 
睇到呢個矯齒效果真係令我好心動❤❤
 
● 收到Zenyum既電子帳單
只需要網上用信用卡或銀行轉帳就可以完成付款交易。
付款後,等4~5星期Zenyum度身訂造牙套就開始變靚箍牙。
 
好緊張又好期待!心情好矛盾!
等第2次見牙醫之後再同大家分享我既箍牙進度吧~
 
 
 
 
 
———————————————————————————————————
免責聲明: 本文章內容屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢。
適合與否都要自己親身試過才知道的。  
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持, 
金魚 Elyse Facebook Page │ https://www.facebook.com/elyse214 金魚 Elyse Instagram │ elysefish214 金魚 Elyse E-mail │ elyse214@gmail.com
 
 
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()