close
6個月嘅「箍牙」過程
我可以好誠實咁同大家講「我有時都會懶惰」
「箍牙」6個月成果係《有目共睹
老公更加係見證住我嘅變化💗
 
(上圖: 完成6個月箍牙)
 
由Pre-weddingg > 去到結婚大日子當日
> 再去到拍照家庭相當日
每次嘅相片都有好明顯嘅變化
 
🦷牙齒無再哨出黎
明顯平咗, 當然亦齊整晒啦~

 

 
依家牙齒唔怕360度影相
但我塊面都仲好怕360度影相架~
不是┌零死角┐哈哈XD
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
(上圖: 箍牙前的牙齒)
回想起整個Zenyum「箍牙」過程
✅都覺得好方便、清晰、簡易
✅由一開始免費網上評估”(Click)就已經夠晒方便
隨時隨地都可以影牙齒相, 上載俾Zenyum
(不過影牙齒相嘅過程有點樣衰😆"樣衰參考"
所以建議大家係光線充足又私密地方影)
劃一清晰價格:只需港幣13,800
一次性牙醫諮詢費港幣1,500及戴固定器1,800
(沒有任何隱藏式收費, 價錢仲好合理添)
香港註冊牙醫親自診斷、諮詢及跟進整個療程過程
整個療程會見香港註冊牙醫最少3次
(並唔會好似自助箍牙咁無安全感~慘慘豬噢......)
Zenyum都會細心解答
選擇前Zenyum都有訊息及來電跟進
有什麼問題都可以解答
係呢個時刻真係唔好怕醜&尷尬
一定要問, 始終箍牙係大件事!!!
開始咗箍牙就係一輩子的事!!! 因為固定器係一世都要戴!!!
 
 
✅仲會email+WhatsApp專屬的3D模擬圖像俾我/
整個療程需時多久/需要磨牙與否/磨牙的位置圖
所以係決定前, 其實已經知道及預見得到結果
清楚了解及明白就可以落實箍牙啦~
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
決定箍牙後
✅同樣香港註冊牙醫親自診斷、諮詢及跟進整個療程過程
領取牙套有牙醫磨牙、量度、試戴,檢查清楚牙套
亦有姑娘教導配戴牙套的日常處理
✅日後就可以用Zenyum嘅Apps
去上載、紀錄、跟進、預約及最重要的直接與牙醫及專員聯絡,
解答箍牙期間的任何疑問, 好貼心架。
遇到問題都唔洗慌👍
 
 
我嘅【箍牙生活】首10天的詳盡感受(Click)
由痛苦到適應, 最後習慣,
真係估唔到自己咁快就適應得到~
真心唔洗太擔心!!!
 
而且改變了我清潔牙齒嘅習慣:
會用牙線、當然電動牙刷就更加唔少得啦~
Zenyum電動牙刷每分鐘高達33,000次震動,
更有3種清潔模式
 
內置計時2分鐘和每30秒提示功能
完全唔洗擔心刷牙刷太耐
非常適合我呢類唔多用腦嘅人
Follow指示就刷完牙
 
我個人黎講係非常喜歡
所以有次行市集見到刷頭有特價都即刻入手
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
而且箍牙3個月結婚大日子
見到相片出黎嘅效果真係令我好滿意
雖然未箍完, 但已經有明顯改變
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------

 

6 mths later~~
 
每10天換一次新牙套, 盡力每天戴到20~22小時,
經過6個月嘅努力, 我終於完成矯齒嘅療程
整排🦷牙齒都向內收咗入去咀仔無凸出黎💕
下圖側面真係好明顯睇得出個分別
 
 
🦷下排門牙再無V形凹入, 亦無向外翻出,
整齊了不少💕💕
 
 
最令我興奮的當然凸出🦷門牙平返晒
真係超級開心💕
不枉我呢6個月嘅努力忍耐
 
 
 
影相真係會睇得出🦷牙齒🦷嘅齊整
已經完全諗唔起以前嘅兔仔牙啦~~YEAH!!!!
 
完成6個月矯齒嘅療程
之後就係1年的鞏固保養療程
1年內要好似矯齒時一樣每天戴著固定器20~22小時
1年之後只需要係睡眠時候戴著固定器就可以啦~
 
 
真心滿意今次箍牙療程~~
只期望日後自己可以乖乖地好好保養
這齊齊整整的牙齒
 
 
Zenyum「隱形牙套」既箍牙 $13800
✔沒有隱藏式收費 (網上清晰標明各項收費)
✔有牙醫親自跟進
✔決定箍牙前已經清楚知道自己會箍幾耐,及有過程+效果影片
 
立即登記免費網上評估,
如果您都打算用隱形牙套可以先登記做免費評估>>
 
使用優惠碼ELYSE500」即慳HKD500
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
❤┌ 性價比超高的箍牙記 (1) ┐│金魚 Elyse │ ❤
 
❤┌ 性價比超高的箍牙記 (2) 頭10天的詳盡感受 ┐│金魚 Elyse │ ❤
 
 
———————————————————————————————————
 
免責聲明: 本文章內容屬個人意見及感受,
 
並不代表該品牌之言論及立場,
 
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
 
請直接聯絡該品牌查詢。
 
適合與否都要自己親身試過才知道的。  
 
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持, 
 
金魚 Elyse Facebook Page │ https://www.facebook.com/elyse0214
金魚 Elyse Instagram │ elyse0214
金魚 Elyse E-mail │ elyse214@gmail.com
 

 

 
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()