close
 
 
話說疫情關係,停業中,經常留係屋企,
開始夜訓、煲劇、咀嚼零食,
真係日日遲起身,晚晚無2點都訓唔到......
 
所以正常地我生"暗瘡"了 (哭!)
情況仲要嚴重到...加咗Filter都睇得到(OMG!)
 
 
今次好在有呢支來自「法國」既暗瘡淨化精華
Papulex 百倍麗重點淨化精華
HK$249/40ml
 
呢支精華不單單來自法國,亦是法國製造
所以安全度來說,我都挺安心的~
 
擠出乳白色凝膠狀,延展性都高,
所以局部用係暗瘡位置既話,
用量只需要很少就可以啦~
 
推開後會形成一層光亮既薄膜,
形成我都會以「拍」及「印壓」的形式
塗抹之後既保護品及化妝品。
 
 
先俾大家睇睇Before & After
就會知道我當時既暗瘡有多嚴重
真係好耐未試過出咁多暗瘡
整個下巴、左右面頰都生咗好多凸凸痘
下巴就最為嚴重
摸落凹凸不平,心灰、心很累、心情勁差。
 
 
見到D瘡咁樣,手就忍不住就去摸,
摸摸下又忍不住去“唧”
有D係真暗瘡,有D唔係純粹腫起來。
 
 
早晚塗了7日Papulex 百倍麗重點淨化精華
頭3日其實覺得好似無明顯改善
真係有點心淡。。。
依家諗返起:痘痘沒有增加或更嚴重已經算好了!
 
到第7日影After時都仍然睇得到痘痘行跡
已經撫平咗好多,只剩印痕,
之後做返去印痕保養就OK啦~
 
心情即刻好返晒!!
 
 
點解Papulex 百倍麗重點淨化精華可以做到7日溫和撫平凸凸痘呢?
 
主要係因為主要成分:
Nicotinamide 維他命B3
主要作用就係消炎抗氧化
 
& Active ABA
主要作用就係阻隔細菌,減少持續發炎情況
 
呢支精華係針對暗瘡使用,
而我的皮膚屬於每日都會出油型,所以一定會間中生暗瘡,
所以家中一定要有支撃退暗瘡既精華傍身!!
 
 
Papulex 百倍麗重點淨化精華
係萬寧藥劑部Rx和屈臣氏藥房pharmacist
及港澳各診所都可以買得到💗
 
 
 

 

———————————————————————————————————
免責聲明: 本文章內容屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢。
適合與否都要自己親身試過才知道的。  
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持, 
金魚 Elyse Facebook Page │ https://www.facebook.com/elyse214
金魚 Elyse Instagram │ elysefish214
金魚 Elyse E-mail │ elyse214@gmail.com
 
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()