close

要捉住大部分女人,最有效既方法同男人一樣「捉住佢個胃」,

不過男人是正餐菜色,而女人就是甜品

 

男朋友深明這個道理,所以間中都會帶我去食美味甜品

 

我好膚淺,見到餐牌就勁靚既甜品就揀佢


佢連名都好好聽架「夢幻熱氣球」
女生最愛的粉紅色棉花糖,做出熱氣球的橢圓形,
加上3支士多啤梨味既百力支撐著大大圓圓棉花糖

 

最底層是牛奶味軟雪糕加上士多啤梨醬,就完成熱氣球模樣,
整個就是士多啤梨味的甜品,太可愛啦

 

味道仲好好添

而且店員更教授1雪糕2種食法: 棉花糖食一半,
另一半撈入雪糕內,會有另類口感及味道架

*建議多少少士多啤梨醬就更好啦

 

男朋友就揀了蜂巢軟雪糕,我當然都唔會放過,食返幾啖啦

 

呢間既蜂巢雪糕有點不同: 會附上1支蜂蜜
蜂蜜唔會太甜,蜂巢當然就會甜D啦,所以配上牛奶味軟雪糕就剛剛好啦

 
 

食一點再加一點蜂蜜,咁樣就唔會食到底就會晒蜂蜜啦

 

我地仲點左2支「冷壓果汁」:紅色的是紅菜頭味,綠色的是羽衣金蘭味
本身覺得幾貴,但經店員講解「何謂冷壓」之後,就覺得物超所值

因為「冷壓果汁」有別於平時出面買的果汁,
出面多數是用榨汁機加水/加冰打成汁,這裡是用機慢慢咁壓成汁,過程中完全不加水

 
 

可想而知用料要幾多先壓到1支,真係每啖都係原汁原味

味道方面,2款都帶有蔬菜味,我覺得紅菜頭好味D,
一入口略帶微酸,再入多D就會有甜味,這就是舌頭的魔法。
而男朋友就覺得羽衣金蘭
好味D,因為羽衣金蘭比較紅菜頭以下會甜一點。

 

仲有3款味道,我一定要試埋佢

 

 

這店設計,店內感覺都好舒服,更設計到好多影相位,
更有大大個「烏雲雪糕公仔」俾大家影相,店員服務都幾好,有禮貌,
重點係我仲有好多甜品我都未食,我一定會再去食,
因為L'attitude捉住左我個胃,哈哈

 

 

文章屬個人分享及感受,大家皮膚不同性質,
適合與否都要自己親身試過才知道的。 
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,
請Like my facebook page吧~ 金魚自由遊 Elyse Fish
https://www.facebook.com/elyse214
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()