close

我之前已去過銅鑼灣店食過幾次,今次係第一次去尖沙咀店。

 

 

原來有19樓咁高,去到是下午2點,係食Lunch既時間,都幾多客人架。
 
*下圖是我食飽後拍攝的*

 

 

店員安排男朋友與我坐在窗邊
 
望出窗外突然覺得香港真的很美!

 

 

睇睇set Lunch menu
 
當然要揀呢度最出名既「橡果級黑毛豬眼蓋」 

 

 

 
我地仲加左$96加2份海鮮拼盤添!
 
如果唔係晏d要工作,我仲想叫多杯紅酒添!

 

 

海鮮拼盤先上
 
海鮮盤,真係物超所值,生蠔唔係死咸,而係海水咸味,質地肥美 

 

 

 
 
蝦既肉質好彈牙,又爽口 

 

 

 
蟶子好爽脆,我好喜歡  

 

 

 
鮑魚同帶子都好鮮甜 

 

不得不提,食完海鮮拼盤,店員好快手就收碟,換碟,

而且食完海鮮盤會有水係台面,店員都會先抹台 

 

 

 真係值得一讚!(心思1)
 
餐包,外脆內軟,附上既牛油仲要係有微微溶化,唔係硬磞磞,突顯餐廳對客人既細心(心思2)

 

 

沙律我都係第一次食咖哩味,好特別,仲幾好味添,菠蘿既微酸味與咖哩的辣味原來都幾match 

 

是日餐湯係雜菌湯,勁好味 

 

 
湯真係好有菇味,睇得出好多菇,亦食得出好多菇肉 

 

 
 

 

 而且平時既菇湯通常都係忌廉味重過菇味,呢間餐廳就剛剛相反!
 
而且盛載湯的器皿係暖熱架,保持湯的溫度(心思3)

 

 

 

黑毛豬肉質鬆化但有咬口, 無騷味,但有種與別不同的味道,可能呢個就係橡果既味道 

 

 
一上台見到特式配菜:紫薯,脆肉瓜,茄子,黃椒。
 
即時就同男朋友講「紫薯呀!」
 
因為我真係好喜歡紫薯既味道,我亦係第一次見有紫薯做配菜 

 

 

 
而且脆肉瓜,茄子,黃椒都有用牛油煎香過,味道就更正 

 

 

碟亦係暖熱架(心思4)

 

 

最後甜品係芝士蛋糕,質地是軟身一點的,芝士味濃,而且甜品都有畫花,更顯(心思5)

 

 

題外話:
 
1。冷盤用凍碟,熱盤用溫碟,好有心思的餐廳
 
2。店員不時幫忙加水、換碟,服務週到

 

 

 

 
文章屬個人分享及感受,大家皮膚不同性質,
適合與否都要自己親身試過才知道的。 
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,
請Like my facebook page吧~ 金魚自由遊 Elyse Fish
https://www.facebook.com/elyse214
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()