close

 

如果有睇我IG既話,你一定知我近期買左Leaders 既安瓶面膜

點解我會買??

 

其實我係試用完覺得真係幾好用,所以買盒用再敷

我係好中意敷面膜既金魚

金魚係水中生活架嘛,所以補水對於我黎講好重要架!!

我呢個敷面膜既習慣係由皮膚變好左時開始的

皮膚好左就發覺最有效幫助我維持及變更好肌膚既方法:

就係《一日一面膜》

如果一星期每日都敷面時,個皮膚真係好好多架!!!

連男僕都睇得出~~~

 

范冰冰的好皮膚一定都係咁樣而煉成!!!

 

 

100%純原液精華補濕安瓶面膜

 

佢既包裝有別於一般面膜

不是一片片,而是一瓶瓶,好似試管咁!!

所以會有個架擺放的,唔會企唔到!!

 

一見到佢既試管設計,即時令我諗起化學堂

一支野左溝右溝就變成另一樣野

 

而呢支試管裝既係「無水精華」配方100%純天然植物萃取精華

更有高達9900ppm既透明質酸,

而且無任何化學防腐劑添~~

 

 

呢款面膜好特別,面膜係捲住一支捧捧

拎出黎,精華真係好多,要用手托住,

我為左影相就已經無左2滴精華啦。。。

 

 

面膜係纖維素製造,好透薄

最正係勁貼面!!!

 

呢片面膜就好似我另一層皮膚咁,

如果唔係睇到我既髮邊個眉個個位置既話,

都唔會覺得我敷緊面膜啦!!!

 

就算向下打機、睇雜誌、睇電話都唔怕佢甩落黎!!

 

 

不過因為面膜好薄,所以如果大家好似我咁好乾既話

 

**建議大家最多最多敷20分鐘好啦**

 

因為我既毛孔好快就吸晒D精華

可想而知精華分子有幾細呢~

 

 

而試管內其實都仲有好多精華

 

呢個時候大家就可以有2種方法用左D精華:

 

『方法一』

敷面後,倒晒精華出黎按面,

不過精華真係好多架,所以我多數按摩一下就算

塗晒成面就等待皮膚吸收下先!!

 

一D都唔浪費,肌膚即時水噹噹、好水潤!!!

之後再塗埋精華油,第二天起身塊面就好似識發光咁

好嫩滑、好有光澤感!!

 

 

『方法二』

用面膜本身既捲法,用化妝棉都捲一次

再放入試管中,令化妝棉吸滿精華!!

 

*小貼士:化妝棉不要揀太薄或太多毛毛

 

 

吸收晒精華既化妝棉我就會用黎敷埋「頸」

 

頸紋真係會出賣年齡架!!

大家護膚時,都要記得護埋頸啊!!

 

之後再塗埋精華油,效果就會再增強!!

 

所以這款面膜對我來說不止一瓶雙用,係3用至真!!

面膜、精華、頸膜

 

 

剛剛講既【精華油】

其實就係Leaders 採用珍貴天然油而製成的

係敷面膜後或塗精華素後,

再塗上一層精華油就可以防止水分蒸發,

令效果發揮到最佳效果。

 

 

藍色樽一睇就知係關於"水"

呢款係由杏子油、薰衣草油、迷迭香精華油、

莧菜紅嫩芽、植物性魚油丸混合而成

【水光膠囊精華油 Aqua Seed Capsule After Mask】

 

另一款金色既係滋潤、抗衰老、緊緻肌膚、回復彈性

滋潤性比較高,乾性肌膚或成熟肌膚都好適合

同樣蘊含杏子油、薰衣草油、迷迭香精華油,

重點有:辣木嫩芽

 

【活肌膠囊精華油 Lifting Seed Capsule After Mask】當中的

辣木嫩芽係印度草藥,含有豐富既維他命C、17種氨基酸

真係令肌膚變得彈力十足~哈哈!!

 

 

不過個樽蓋設計就要有技巧地打開~

 

 

裡面既膠囊既樣子~~~

用剪刀就會剪開

因為精華油都幾多架,所以剪高D會更好,

我第一次就係剪得低左,精華油就湧出黎咁!!

 

亦可以擰開膠囊,不過我唔建議

因為要大力同更難控制精華油流出!!

 

 

一粒膠囊既精華油真係好多,

塗均勻全面,總覺得仲有好多,

所以要花點時間去按摩面部肌膚,

塗抹後,皮膚瞬間提升保濕度,仲滋養左肌膚添~

 

訓覺既時候都覺得油油的,不過經過一晚既冷氣

皮膚表面就變左好似有一層薄薄的屏障。

 

 

潔面後,肌膚白淨有光澤,而且皮膚一點都唔乾,

未塗護膚品前都感覺好滋潤!!!

 

上圖係用左6次面膜同精華油既效果

肌膚夠水分,真係望落都平滑左,

又白淨左,而且有好好保養肌膚時痘痘都唔見左!!

 

所以要做個勤力既女人啊!!!

 

 

“Product are sponsored by Leaders Clinic”

https://www.facebook.com/leadersclinic/?fref=ts

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

 

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()