close

 

懶惰的我寫左Day 1 就停左

但又好想紀錄低,所以我要寫埋佢,之後先寫韓國之旅!!!

 

【第2天】

去旅行嘛,我跟男僕主廚就有個相同的共識

 

「訓到自然醒」

 

所以今次台灣之旅,真係叉電之旅!!

叉夠電先返香港~

 

起床出門的早餐就變了Lunch

一早就出發去出名的《上引水產》

雖然聽講有另一個地方都好平,但點都要去嘗試架嘛,

另一個地方就等下次再去吧~

 

 

《上引水產》

民族東路410巷2弄18號

http://www.addiction.com.tw/

 

男僕主廚帶我搭捷運到天宮站

之後就手拖手行過去,雖然都要行幾個字,

但中途遇到一間好好味既蔥抓餅店

無影到店名(真失策...),但大家睇下相片而去認吧~

味道真係仲好有印象,因為堅好味!!!

 

大家經過一定要試「蔥抓餅」

而且我地係咩都無加,但真係好味!!

 

 

行左大約15-20分鐘,終於到啦~

 

 

門口勁多人企係度食緊野嚕~

 

 

一入到去好凍啊!!!

都幾大冷氣。。。

 

腥味就好少~

因為金魚我都有去過香港既漁市場

個度既腥味係《上引水產》既幾十倍!!

 

 

嘩~嘩~嘩~見到好多海鮮~

生蠔最吸引我們!!

而且蠔係即叫即開的,不過。。。

蠔要收費,另外亦一定要收"開蠔費"

 

不過男僕主廚話開得麻麻,

到我食時亦覺得有點殼係蠔中。。。

 

 

之後我地再行入D 就見到好多Pack好晒既

魚生、刺生、飯、壽司、甜品、飲品

 

最終我地買左過分的二人早餐

過分既原因係:太多

不過我地都無浪費,全部食晒落肚

我地2個都食到捧住個肚走~

 

 

海膽既鮮甜味真係不得了!!

好好味,完全無臭味,仲有淡淡的鮮甜味,

全餐最好味、最推薦的!!

我仲一次過3層一次過放入口!!

海膽係我口腔溶化~太美味!!

 

生蠔有海水味,而且好creamy,但不夠肥美!!

 

刺生唔會切得太厚,厚薄適中,好有口感~

 

蝦我都好推介!!!

因為好新鮮,蝦肉有彈性,唔係鬆散的!!

 

 

之後我地就去左搭巴士

我都係第1次係台灣搭巴士

平時都係搭捷運或的士

 

去到西門町

又係shopping time

 

男僕主廚好好的~

一直好耐心咁陪我左逛逛右逛逛

全無唔耐煩,仲幫助揀boots添~

 

邊個話shopping 帶男朋友會買唔到野喎??

而且一齊揀仲可以多D話題添~

所以我都買到一袋二袋

有男僕主廚拎戰利品,我就仲有手可以繼續逛!!

 

 

逛街之後,就搭的士去師大夜市

師大夜市入口其實都有買衫既店鋪,亦有買文具用品既店鋪

都可以逛埋先入去食野~~

 

 

因為我都逛街逛得有點夜

所以我地快速買野食帶返酒店食!!

 

呢間蛋餅店真係最好味,而且熱騰騰、香噴噴添~

不過位置就唔係大街既

你只要係入口直行,第一個路口向左手邊望

係遠處就會睇到!!!

加培根加蛋加芝士~正!!

 

 

跟住回大街再行入D入D

就見到有人排隊既生煎包

「有人排隊」應該代表好味吧~~

所以我都排隊買左一份5顆!!

排隊時仲見到店員即場包添~

好新鮮啊!!

 

 

係台灣夜市都總會見到「豬血糕」

我都抵不住好奇心而買左黎食

但。。。真的不合我口味!!

試過就算啦~

 

 

係最後一晚,但都無去士林夜市

所以飛的過去行下同買宵夜

原來有D玩既檔,好似打牌、射公仔等等

都最後都買左條燒粟米

呢檔與我第一晚買個檔既味道同質感都很不同

這款燒粟米不乾身,醬汁不算好滲透入粟米!
而且粟米粒咬下去比較黏口,不合我口味!!

 

 

之後我地就一袋二袋宵夜返酒店慢慢享用!!

當然又有啤酒配襯啦~

咁先係完美架嘛!!!!哈哈~~

 

好啦~下一篇就帶大家去睇可愛既貓貓Cafe啦~

待續~~~

 

 

❤ ┌ 遊記 ● Day 1(Part 1) 驚慌的早上 ┐│ 2014年台灣之旅 │ ❤ 

http://elyse214.blogspot.hk/2015/05/day-1part-1-2014.html

 

❤ ┌ 遊記 ● Day 1(Part 2) 咖啡弄 ● 饒河街夜市 ┐│ 2014年台灣之旅 │ ❤

http://elyse214.blogspot.hk/2015/06/day-1part-2-2014.html

 

 

 

 

*自費:全屬個人意見*

 

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

我的facebook page:金魚自由遊 Elyse Fish

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()