close

 

今日係三日兩夜台灣之旅最後一日啦~

所以男僕與我再次去飯店樓下再回味一下

【鮮芋仙招牌】

 

真係好好味!!

依家想再去食呀!!!

 

 

之後就搭捷運去忠孝復興站三號出口去我好想去既

貓咪先生的朋友

 

不過因為我地之後就會搭巴士去機場

所以就係捷運站既客服站退「悠遊卡」

當中會收取NT$20手續費

退卡過程係超快,1分鐘內就完成!!

 

 

之後就出發去 貓咪先生的朋友 Cafe

外表已經好有特色,經過一定認得出!!

我仲問男僕:

● 出面架單車唔知會唔會踏得呢?

●  個郵筒寄唔寄到信呢?

哈哈~

 

 

入到去就可以隨便坐,店員就會遞上餐牌

餐牌有好可愛既貓貓

令我第一時間唔係睇有咩食,而且影左相先~

 

 

 

點餐後我地就欣賞環境同埋跟貓貓玩~

我最喜歡就係下圖既黑板

好有特色,而且感覺好舒適!!

 

不論入口、門口、牆壁都有貓貓既踪影

身邊仲有真實既可愛貓貓圍繞著~

 

 

 

男僕仲係紙箱內搵到隻細小害羞既貓貓

但好黏男僕!!!

一直黏在男僕身邊。。。

 

貓咪,你咁樣我會呷醋架!!!

男僕仲要好溫柔咁幫佢按摩添加!

2位完全不理我既存在。。。

 

 

 

個日我就見到4隻貓貓,有肥有瘦,

有可愛樣子,亦有兇惡樣子,

最肥個隻感覺仲好威嚴添~

 

每隻貓咪都各有特色!!

 

 

 

玩左陣貓咪,食物就黎啦~

首先黎2杯拉花Latte

唔會勁濃咖啡味,所以我都飲得到!!

 

 

酥炸起司條

熱騰騰好好味啊!!!

而且呢款芝士係可以咬住拉長的,

好好玩,芝士味又香濃,

如果唔係太飽既話,我一定叫多一份!!

 

 

 

最後仲有個大大的鬆餅

呢款係季節限定,每季都有不同的!!

根本就係相機食先既外表

我覺得鬆餅有點乾!!不過就認真飽肚~

 

 

之後男僕就揹著我們的所有行李帶我去搭巴士去機場

男僕既背影好Man啊!!!!

 

 

 

最後在機場食麵就返香港嚕~ 

 

今次係男僕與我第一次去旅行

係最難得美好既回憶

而且經過今次旅行,發覺男僕既脾氣真的好好!!

係可以一齊去旅行的人啊!!!

 

 

❤ ┌ 遊記 ● Day 1(Part 1) 驚慌的早上 ┐│ 2014年台灣之旅 │ ❤ 
 
❤ ┌ 遊記 ● Day 1(Part 2) 咖啡弄 ● 饒河街夜市 ┐│ 2014年台灣之旅 │ ❤
 
 
 
 

 

*自費:全屬個人意見*
 
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~
我的facebook page:金魚自由遊 Elyse Fish
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()