close

 

依家既家用護膚儀器真係愈出愈專業!!

在家都做到美容院既效果~

 

早前出席左德國品牌B. Kettner 發佈會

介紹了2款親民價既家用美容儀,分別係:

● VisoVibe 微震淨肌舒緩潔膚儀($580)

● VisoRelax 溫熱離子眼部護理儀($690)

 

大家更特別邀請左資深美容治療及專業產後修身專家Karen Loke

望住Karen既身形同皮膚,你就會好相信既架啦!!

Karen即場教授我們用2款儀器以簡單又輕鬆既按摩方式。

原來清潔時都可以按摩架~~

 

 

「VisoVibe 微震淨肌舒緩潔膚儀」

 

採用兩段式微震動潔膚技術,有助輕鬆去除老化角質,

亦可以做到按摩舒緩作用,係識震既潔淨儀!!

有兩段震動模式,所以大家可以自行調節,

減抵皮膚拉扯,從而震出污垢,又比較傳統用手清潔得更乾淨。

 

VisoVibe的硅膠表面柔軟而不傷肌膚,通過抗菌測試並100%防水,

因此能於花灑及浸浴時清潔臉部及全身。

 

 

另外,有別於坊間大部分掃毛設計既潔面儀,

VisoVibe係以矽膠設計,分別有兩面,

一面係幼粒,另一面係粗粒

幼粒當然係用於面部,粗粒就專用於身體,

面部肌膚幼嫩D嘛~~

你諗諗手肘、膝蓋、腳踝既皮膚,當然最適合用粗粒!!

 

仲有個好處,最岩懶人!!

就係矽膠設計,唔洗換刷頭,清洗又簡單

矽膠表面柔軟,不傷肌膚,通過抗菌測試

仲要100%防水,沖涼時都可以隨時用,真係幾方便!!

 

 

而我今次就試用左

「VisoRelax溫熱離子眼部護理儀」

 

VisoRelax 好有來頭,今年2016年榮獲紅點產品設計大獎

 

以正負離子交替技術促進眼部精華吸收及滲透,

而以38-42度溫熱按摩促進積聚眼部既血液循環,

每次使用3分鐘,趕走眼睛疲勞。

 

 

一返到屋企,第一件事緊係充電啦~

VisoRelax係用USB頭充電的,充一次就可以用60次,

足夠一個月,好方便!!

 

 

而且流線形既設計,背面仲窩心的設計左一個凹位,

令拎上手時更方便固定,真係好揸手!!

 

訓醒就充好電,用得!!

 

 

「VisoRelax溫熱離子眼部護理儀」套裝中仲附上一支

 

〝眼部亮白淡斑精華〞

 

蘊含植物提取的活性精華,添加霍霍巴油、維他命A、

鈣離子分析和特殊配合物,對抗黑眼圈尤其有效。

 

 

精華係泵裝設計,泵咀係一個好細好細既圓圈,

而且係有角度的,令泵出精華後精華唔會殘留係出口;

我好欣賞呢個設計,因為用過有些泵裝設計就係會殘留而塞住左。

 

 

泵出後,精華就係乳白色的,

是乳液既狀態,好易推開,而且好易滲透。

 

 

聽資深美容治療及專業產後修身專家Karen Loke講

進行眼部穴位按摩法既黃金時間係睡前5-10分鐘,

輕拍眼周並進行按摩,能促進眼部淋巴循環,

有效去除浮腫,但按摩時要注意力度,

過分用力會拉扯到幼嫩既眼部肌膚,造成細紋,

到時就得不償失啦~~~~

 

 

VisoRelax溫熱離子眼部護理儀有快速升溫功能,

大約10秒就加溫至38-42度

真係好快,不過我都唔會浪費個10秒

我會先按下開關制,之後才塗精華,

** 如果會按摩時我會取多一點的精華**

而且我會點6-8點於眼周。

 

 

加溫到足夠溫度時儀器“嗶嗶”一聲就可以開始打圈按摩,

儀器頂部半圓既按摩頭係用鈦金屬生物兼容性塗層,不傷皮膚,

 

分半鐘之後又會再聽到“嗶嗶”一聲

咁係代表你可以轉按另一隻眼啦~

 

再過多分半鐘又會“嗶嗶”一聲

通知我完整3分鐘既享受完成啦~

儀器仲會自動關機添~

 

而且半圓固定頭好易清潔,唔會藏到污垢,

用完只需用紙巾抹抹就可以,太適合懶惰的我啦~

 

我自己更會於眼周6個穴位按下數秒(下圖)

 

 

除左睡前按摩,有時早上起床都會用,

因為有時起床都會眼腫面腫,就可以用VisoRelax按壓穴位消腫,

令面珠有輪廓,令眼睛精神,眼碌仔碌,

化妝後眼周肌膚都唔會乾巴巴添~

 

經過我一個多月既體驗,金魚眼真係精靈左好多,

望落都精神左好多,而且有按摩的日子,眼睛既持久力都增強左,

唔會咁易攰,而且肌膚幼滑左,

黑眼圈就有微微的減淡,我想仍要慢慢改善,

不過應該早D訓的話,我既效果會更好~

 

唔知持續使用眼睛會唔會可以同BB較量呢?

 

 

“Product are sponsored by B. Kettner 

https://www.facebook.com/bkettnerhongkong/?fref=ts

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

 

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 

 

 

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()