close

 

上一篇看了我的遲到及酒店環境

今篇就是shopping & 食食食

 

係酒店擺低好晒行李、化好妝就出發了

首先是去咖啡弄

由"徐匯中學站"去"忠孝敦化"(忠孝新生轉線)

 

捷運忠孝復興五號出口就見到呢條咁長既樓梯

行到我呢~~

點知出到黎前方就見到間紅豆餅店

而我地又口痕就買左2個來試試!!

 

 

同心圓水晶紅豆餅

https://www.facebook.com/pages/%E5%90%8C%E5%BF%83%E5%9C%93%E6%B0%B4%E6%99%B6%E7%B4%85%E8%B1%86%E9%A4%85/109289285839446?fref=ts

之後上網睇先知挺出名

 

 

我地order招牌奶油、傳統紅豆 (各NT20)

 

 

說真的一看外表的板時我已經幾中意

看似皮厚結實,但原來皮薄餡靚

「招牌奶油」的餡料好滑又有陣陣奶油香

我好推薦!!

「傳統紅豆」都幾好,沙沙的紅豆滿滿的

每一啖都咬得到紅豆蓉

不過略嫌甜了一點!!

 

 

咖啡弄 (忠孝店)

https://www.facebook.com/coffeealley?fref=ts

地址:台北市大安區忠孝東路四段101巷45號

營業時間:PM 12:00~PM 11:00

 

在香港要食咖啡弄真係要排好耐隊

來到台灣,有幾間分店

始終都會舒服好多!

 

 

白巧克力摩卡咖啡

White Chocolate Mocha

 

一上台,原來白朱古力與咖啡是分開的

可以自己控制甜度及柔滑度

有濃郁的咖啡味,同時有香滑的白朱古力

加上有塊杏仁脆片,整體都好好!

 

 

優格野莓冰沙

Yogurt Berries Smoothie

 

我認我係俾張相吸引了而order的!

就算實物來到都覺得非常漂亮

點知一吸...好酸OMG

忍著飲了半杯就飲不下去了!

 

 

鹽味焦糖冰淇淋鬆餅

Salty Caramel & Vanilla Ice Cream Waffle

 

 

我真的好喜歡,一上台外表已經好吸引

鬆餅顏色亮麗,厚厚的,切下去好鬆化

真係外脆內軟!

就如圖所說般邪惡,但又真係好好味!

睇返d相,我就流晒口水

好想再食!!

 

 

 

Ann'S

http://www.anns.tw/v2/official

 

這是我第2次到台灣旅行

第1次發現了Ann'S這個品牌

買了2對鞋之後就可以留意Ann'S及崔咪

而且知道今次到台灣, 第1件事就與男朋友說
「我要去Ann'S買鞋」

因為習慣要真真正正試過上腳我才會買

今次又買到1對雪靴

不過我的碼數在另一間分店才有

店員得悉我逗留時間不多

即時安排我第2天下午到店內購買

實在太好了!!!!!!!

下次我再到台灣一定再到Ann'S門市購物的~~~

 

[Shopping Time]我只掛著購物

完全沒有影相

訂好鞋之後就出發去「五分埔」

"忠孝敦化"至"後山碑站"

「五分埔」是一個好多店舖的地方, 而且價廉物美

價錢比較在香港買平, 款式又多

所以到台灣旅遊當然要血拼一番啦!!!

 

 

之後當然係去夜市啦~

去台灣唔去夜市是不行的!!!!!

「饒河街夜市」是我極之推薦

好過士林、師大夜市(食物方面)

 

 

「饒河街夜市」正門一入就會看到這間 - 胡椒餅

排晒長龍, 職員一直製作、一直煮

付款後拿到手中的胡椒餅一定是熱騰騰的

所以呼籲大家唔好即刻咬下去, 真係會燙親咀仔!!

 

 

不過真係幾好味~

外脆內軟, 餡料仲好juicy, 仲有香濃胡椒味!!!

 

 

明太子爆漿玉子燒

不愧是No.1 真的正!

餡料仲有芝士

整體就是香、滑、嫩

 

 

另外我買了「墨西哥風味塔可雞」

我覺得不算特別好味, 因為雞肉有點鞋口

不過醬汁不錯!!!!!

 

 

男朋友說要試一試「藥燉排骨」

我本身對這款食品沒有太大興趣

誰知一試...原來都幾好飲架wor

而且男朋友覺得好好味!!!

 

 

「醬汁啤酒螺」即叫即炒

 

 

「醬汁啤酒螺」螺肉爽脆

有啤酒獨特的槐花香味!!

 

 

「饒河街夜市」有檔燒粟米非常好味

就算凍了都一樣好味!!!

這款燒粟米比較乾身,醬汁滲透晒入粟米!

因為我試過另一個夜市的燒粟米就算即食都無這檔好味!!!

 

回到香港,男朋友更製作了類似的燒粟米給我食

不乾身,但有水分的沙嗲汁燒粟米

一樣咁好味!!所以我想食時就會叫佢燒給我食!

 

 

買齊宵夜就搭Taxi返酒店好好享受~

蚵仔煎、醬汁啤酒螺、藥燉排骨、墨西哥風味塔可雞、明太子爆漿玉子燒、

胡椒餅、燒粟米,再配上beer,正呀!

 

 

第1天的戰利品

去旅行一定要買舒緩美腿的「休足時間」

就連好行得的男朋友都忍不住要貼下!!!!

 

 

Day 2 就是最有名的「上引水產」

待續~~~

 

*自費:全屬個人意見*

 

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()