close

 

現在已經2015年5月啦~

依家先寫返2014年12月的台灣之旅

所以記憶已經不多XD

 

不過我就是想記錄下男朋友與我的第1次旅行

還記得與他拍拖不久就去今次旅行

是我意想不到的, 因為真的是很短時間而已!!!

 

不過我就帶著期待又擔心的心情迎接我們的3天2夜

 

今次搭早機, 所以要晨早起身

原本應該天光就要起身, 點知我竟然訓過龍......

起身時已經是本該在巴士上的時間

而且見到電話上有60個未接來電=.="

 

我嚇得即時彈起

擦牙、抹面、護膚品都唔搽、拎野即走

但計返時間及車程我只能在上車前一刻到機場

而男朋友即時就說「搭的士吧!」

最終我大約半小時就到達機場

真係驚險!!

 

而且我亦了解他的好

講真以這件事黎講, 正常都會嬲吧!!

他完全沒有嬲, 只有急同擔心

見到我時連話都沒話我一句

還開開心心地一齊食早餐~~

 

 

落機了~去達台灣境內!!!

第1件事當然係去兌錢啦~

朋友都說在台灣機場兌會好過係香港兌

有了台幣之後當然整返張上網的電話卡啦~

我地今次揀了「台灣大哥大」這間公司

因為上網search後覺得都是「台灣大哥大」

比較適合我們3天2夜

而且在這旅程中一直在用都覺得訊號接收得好好

而且load得挺快的, 大家都可以使用「台灣大哥大」

 

之後我地就去搭大巴離開機場

我已經忘記了那一架了

不過名稱是「飛狗巴士」

由桃園機場到最近的捷運站

 

 

係捷運站購買「悠遊卡」

要先付NT100作押金, 之後再儲入所需要的金額

男朋友計好了大約入NT100應該足夠

「悠遊卡」就像我們的八達通般方便易用

 

 

出發去酒店~

我們的酒店就在徐匯中學站的上面【台北蘆洲成旅晶贊飯店】

http://luzhou-zh.parkcthotel.com/

但酒店check in時間是2點

我們去到時仲有大把時間

所以我們先放下行李在酒店

去食野及周圍逛逛

先到徐匯廣場的food court

有7間選擇, 今次我地平平地食過lunch

 

 

(圖中己有食店名及樓層)

 

 

這間食店是食物普普通通啦~

不過炸野我就覺得麻麻啦!!!

 

 

(圖中己有食店名及樓層)

 

鮮芋仙就非常好, 我地當然揀招牌來試啦~

真的好好味啊!!!

【鮮芋仙招牌】

仙草凍+仙草冰沙+芋圓+鮮奶油

男朋友與我都覺得好好味

所以到最後一天我們都再食多一次添~

http://meetfresh.bizapp.com.tw/m/home.php

 

 

食完Lunch仲有時間當然要逛逛周圍啦~

 

其實【台北蘆洲成旅晶贊飯店】周圍環境都唔錯

捷運站就在樓下, 樓下又有food court,

附近又有7仔亦有屈臣氏(雖然細細間, 但想買一些日用品時都買到)

行到7仔時男朋友更建議買幾款啤酒試下

我當然奉陪啦~(適量酒精我最喜歡)

 

 

終於夠鐘check in啦~~~~~

一入到去當然大字形睡上床先啦~~~

真係好攰嘛!!!今朝咁早起身!!!

張床好舒服, 好軟熟, 而且有彈性!!

 

 

陽光充足, 2個人呢間房都算大

有大大部既液晶電視, 又有書桌

 

 

我就將書桌當化妝台用, 仲有好多位放野

最緊要有個大大衣櫃擺野!!!!!!!

 

 

這裡的浴室與房間是以透明玻璃隔開的

望住真係有點害羞, 不過泡浴時會覺得空間感大好多

但如果不習慣的話是可以落簾的, 保持返私隱度!!

 

去旅行有浴缸真係好好多架

(因為我家沒有嘛!!!)

真係可以舒舒服服泡個浴, 舒緩疲勞!!

 

 

Part 2 就開始shopping同飲飲食食lu~

 

*自費:全屬個人意見*

 

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 

 
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()