close

 

唔知大家有沒有發覺得比較以前的我皮膚變好了?

如果你有留意一定會看得出變化

我現在都少了化妝, 除了重要日子及需要化妝的時候

因為皮膚變得愈來愈好

不例外都是去角質及補水, 不過當然要選擇產品啦!!

 

 

而皮膚變好對於我來說面膜是功不可沒的!!

因為我皮膚是屬於內乾, 以至出油的肌膚~

以面膜補充肌膚水分是我最常做的保養程序

*P.S.敷面膜前當然要先好好清楚肌膚*

 

 

今次收到【米亞妮亞 IN-Mianea 白金橙花勻亮修護隱形面膜】

特點就是六大無添加元素

● 無防腐劑  ● 無塑化劑  ● 無礦物油

● 無酒精  ● 無色料  ● 無香精

成分天然, 話說敏感皮膚都可以放心使用~

 

 

取出即時就知是我喜歡的超薄面膜~正呀!!!

就算男朋友看到都唔會覺得怕怕啦~

不過我已經令到男朋友會自己乖乖敷面膜啦~

所以大家嚇大家都不會怕~哈哈XD

 

 

敷15~20分鐘就可以了~

在面上的高度滋潤橙花精華我就會再加以按摩滲透

還有多餘精華我會用紙巾抹走

再塗上之後的護膚品

 

我更連敷4日, 好好為肌膚補充水分

修復肌膚問題, 因為好多肌膚問題都是因缺水所致

望住張對比圖有種好似精神與剛睡醒的比較似的~哈哈XD

不過真實情況又真係...我真的是剛睡醒就敷面膜XD

不過連續4天後, 補水效果都幾明顯

我的額頭本身就比較乾, 是全面之最乾的位置

睇相片就明顯乾紋減少了, 連暗瘡情況都減輕了, 肌膚亦嫩滑了!!!

 

IN-Mianea 白金橙花勻亮修護隱形面膜 $365/盒 (4片)

 

 

“Product are sponsored by J P Plus
https://www.facebook.com/jpplushk?fref=ts
 
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()