close
 
朱古力一直都係我喜愛的食物
年輕時為了暗瘡而戒掉了很多零食
除了「朱古力」
 
 
VENCHI是我喜歡的朱古力專門店
之前去過灣仔既分店, 試過一次後,
難以忘記VENCHI的榛子朱古力
今次在中環士丹利街開了新店, 當然要去捧場!!
 
 
一步入店內, 陣陣的香甜味道已經吸引著我
 
 
再望到一粒粒既巧克力放滿各個櫃, 更加令我著迷,
一諗到它既味道, 口水已經直流~
為食的我, 已經想把每粒巧克力都食落肚~嘻嘻XD
 
 

 

 
我最愛的就是這款原粒榛子牛奶朱古力
細細粒既巧克力入面, 竟然有原粒既榛子!!
巧克力與榛子一直都係天生一對~
 
 
入口溶化既巧克力, 再加上榛子既脆脆口感
形成美妙絕論既美食!!!
幼滑既巧克力在口散出一陣陣甜,
同時榛子帶來鬆鬆脆脆既口感,
形成交響曲般美味~
 
 
 
高貴既魚子醬同濃郁既朱古力竟然如此登對
兩種個性剛烈既食物, 原來可以夾得埋!!
75%既巧克力帶有微微既苦味襯出魚子醬那獨特既味道
而魚子醬亦為朱古力拉出細膩既甜美
製造出美妙絕輪既回響, 互相襯托, 又一美味!!!
 
 
一粒小小既朱古力, 入面充滿著驚喜~
為了這種獨特既味道~調理師既創意~
不斷地嘗試~只為了製出一粒特別既巧克力~
 
你想食了嗎?~
 
 
 
 
這裡亦有我另一至愛 - 「雪糕」
他們既雪糕都係自家制
有好多出面試唔到既味道!!
每一款雪糕香又滑~
 
 
要黎多幾次將所有味道都試一次XD
 
 
 
今次試既雪糕, 真係估唔到~
一眼望落去, 只以為是特濃朱古力,
竟然係「普洱」朱古力雪糕!!!!
帶著新奇既心情去嘗一口~
一陣巧克力既香甜直衝口腔~
繼而一股茶香慢慢在口內散開起來
朱古力既甜味巧妙地掩蓋了普洱茶既苦味
反而帶出茶本身既幽雅香氣
又一驚喜一直回味!!
 
 
 
 
除了巧克力同雪糕外
這裹有一個小小的BAR枱
在一個下午閒來沒事幹
就可以來品嚐他們的咖啡或者朱古力調製飲品
 
 
 
一向都覺得朱古力/咖啡配雪糕一絕
但這裡的店員介紹~
原來配綠荼雪糕亦都係不錯既選擇
【微妙既配搭】
朱古力既香帶出綠茶既甘味
但綠茶既甘又令朱古力不會太甜
同一時間品嚐兩款味道, 好特別的味道!!!!
 
 
 
 
VENCHI亦有適合糖尿病人食既朱古力呀!!
 
 
亦有勁大塊又抵食的雜錦果仁朱古力~
見到都興奮!!!!!

 

 
每次到VENCHI我都一定買一袋朱古力回家慢慢享受
今次買了3百多元已經好忍手了~~~

 

 
今次VIP活動有男朋友相伴
替我影了好多為食相(當然不能公開太多啦~)
不過真的好開心!!!
 
今次更買了雪糕卷,
又可以與男朋友去VENCHI拍拖食雪糕同買朱古力XD

 

 
VENCHI 有3間店舖:中環、灣仔、尖沙咀

 

 
“Event are sponsored by VENCHI
https://www.facebook.com/Venchi.il.cioccolato.HongKong?fref=ts
 
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~
arrow
arrow
    文章標籤
    VENCHI
    全站熱搜

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()