close

 

家中突然多左好多Lipton 輕紅茶、水果茶、奶茶等等

仲有隻好可愛既Lipton 杯添~

 

 

就係因為早前出席了Lipton及美女廚神KIT的活動

今次活動可以享受Lipton推出的英式下午茶,又可品嚐Lipton各種荼類

都係只需要$268/2位,真係幾抵食!!!

 

美女廚神KIT仲教我們喝茶的禮儀

 

 

今次去到位於上環的Shelter Lounge

呢個下午茶真係好豐富,

美女廚神KIT更教授我們那款食品配那種茶!!!

 

 

餐廳亦準備左2款茶,有熱有凍,

仲有用新鮮生果制作的水果茶!!

 

本身我係好中意水果茶,岩晒我!!

 

● 有冰凍的 Lipton紅茶加入荔枝果肉,清甜美味

● 有熱騰騰的香濃Lipton輕紅茶,質感輕薄

 

 

Lipton 下午茶仲有一款令我印象最深刻的甜點

<茶包曲奇>

 

像真度超高,不禁令我拍了很多很多的相片!!

因為真係好可愛~味道仲要很不錯添~

 

 

制作水果茶之話咁易~~~

 

首先當然由美女廚神KIT教授了3款水果茶的制作方法給我們

不過最簡單的做法當然係沖杯輕紅茶,再加入新鮮生果啦~


 

聽課後,當然要自己落手做啦~

我就好隨意地加入自己喜歡既生果就完成

既方便又好味!!!

 

 

最後仲有遊戲玩,就係BINGO GAME

  

 

今次幸運地得到獎,靚靚透明杯!!

 

 

最後當然要跟淑女美女廚神KIT合照啦~

今日獲益良多,而且渡過左一個愉快又美味的下午茶時刻!!!

 

 

“Evnet are sponsored by Lipton x Miss Tiara 
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
 
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~
 
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()