close

 

住南區既我,出親銅鑼灣都經過天樂里,

突然呢幾個月見到間特別光既食肆,一定係新開無耐。 

入到去~嘩!好多舊式既佈置,我好中意咁有特色既裝潢!!

 

 

就連餐牌都特別過人,係用乒乓球拍製的,

係確確實實既球拍,即刻想打返場波!!

 

 

 打開餐牌仲會見到以前既飲品,例如:黑牛,牛肉汁等等

我見到「和尚跳海」覺得好新奇,而且我從未飲過,

朋友說幾好味架,所以就一試! 

 

 

上台時係咁的,朋友說先將兩者攪勻

就會變左淡淡既奶黃色,之後就看自己喜歡而加入鹽/糖先飲

 

 

我揀左加糖,放糖既器皿都好舊式呀!!

加左糖既滾水蛋,我覺得似腐竹蛋糖水既味,好特別,唔錯唔錯!!

另一位朋友都有叫到,但佢就落鹽,所以我都飲左幾啖,

我覺得落鹽更好飲,飲落有蛋香,與晚飯更夾!!

 

 

呢個咖喱牛腩農夫包:一個字「正」,2個字形容「必食」 上台時,外表已經好吸引。

 香濃咖喱汁,是日式甜味,帶有微辣,

應該大部分人都食到,

其實除左牛腩,仲有其他主菜選擇:雞,魚... 

一上台我建議大家先食農夫包個「蓋」,新鮮上台又熱又脆,包內仲塗左牛油,好香,

沾上咖喱汁口一咬,香脆既聲音,正呀!

 牛腩炆到好林,而且好入味,食到底時,原來包底仲有飯,真係夠晒2個人食!!

 

 

*全自費*
 
文章屬個人分享及感受,大家皮膚不同性質,
適合與否都要自己親身試過才知道的。 
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,
請Like my facebook page吧~ 金魚自由遊 Elyse Fish
https://www.facebook.com/elyse214
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()