close

 

 

敷面係我最喜歡做既護膚程序

因為我要長期補水,令我既皮膚一直KEEP住水澢澢!!

金魚要一直係水中先靚架嘛!!!

 

今次試用《水漾萊斯Aqua Royce晶鑽煥彩蠶絲面膜》

 

採用法國頂級五大主要護膚成份,法國鑽石粉末、鱘魚子醬提取物、

獲諾貝爾生理醫學得奬成份「juvinity」、

生物多糖膠及被美容界喻為聖品配方「輔酵素Q10」,

引進歐洲最新科技研製出改善亞洲人8大肌膚問題。

 

 

一拎出黎就,就係我最中意既超薄面膜紙

 

仲要係超多精華!!

 

一拎出黎就要先塗上多到漏既精華上面先~

 

 

之後就要好溫柔地取出超薄面膜紙

 

雖然超薄,但都好有彈性!!

 

 

所以係極之貼面,唔會嚇親男僕!!

而且佢既剪裁很好,都幾適合我既眼形,

係個鼻位長左少少,不過我扁鼻,所以呢個長度應該適合大部分既人!!

而且長左,只要摺一摺就可以解決啦~

其他部分我都好滿意~

 

依家就等蛋黃哥陪我15分鐘啦~

*題外話:大家有無換到呢款呀?* 

 

 

除左面膜本身好多精華之外,

其實個包裝袋裡面都好多精華架!!!

 

當然唔好浪費啦~

大家可以用機導入肌膚,

亦都可以好似我咁塗埋手腳,

順便按摩一下~

 

 

夏天大家都少不了短袖衫、背心、短褲仔!!

所以手腳都不能忽視,

我唔想乾爭爭SHOW魚鰭(腳)呀!!!

 

而且精華雖然滋潤,但又好清爽喎~

推下就會慢慢吸收,腳既乾紋即刻唔見晒,仲白淨左添!!

 

 

面膜蘊含法國鑽石粉末,其實雖然肉眼睇唔到,

但用手就會感受得到,法國鑽石粉末帶給我的幼滑肌膚。

而且去黃既效果都好快睇得出~

用既途中及用後我都無出現任何敏感情況!!

真係無刺激感覺,可以安心使用!!

 

以下係品牌提供的產品資料功效:

法國鑽石粉末-軟化皮膚角質層,促進皮膚新陳代謝,達到細緻幼滑效果

Juvinity-經諾貝爾生理醫學驗證能有效延緩細胞老化及阻截皺紋形成

輔酵素Q10-抗氧化、活化細胞,改善膚色暗唖及細紋問題

鱘魚子醬提取物-增加皮膚彈性,修復受損肌膚,使肌膚緊緻嫩滑

生物多糖膠-抗炎、抗敏感、保濕功效

 

 

用左5片,最令我喜歡既一定就係佢帶俾我既「幼滑」

真的令我好難忘,會令我忍唔住手摸多兩下!!

好滑呀~好滑呀~埋黎摸下呀~哈哈!!

 

大家都體驗一下法國鑽石粉末既「幼滑感」啦~

 

水漾萊斯Aqua Royce晶鑽煥彩蠶絲面膜

$168/5片 (夏日優惠 $128/5片)

 

 

“Product are sponsored by Aqua Royce 

https://www.facebook.com/aquaroyce/?fref=ts

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

 

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 

 

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()