close

 

話說我年尾應該會去韓國

但我都仲未食過醬油蟹

咁我去到韓國點對比呢?

所以我的朋友就帶我去嘗試一下佢覺得好味的店

【梨滿園韓國料理】

 

 

先來6小碟, 南瓜同泡菜個款我最喜歡

其他都只係一般般啦~

 

 

首先我一定要介紹我最期待的醬油蟹

第1啖入口~~甜甜地既、唔腥架!!

生蟹既肉原來係唔算好癡殼

食食下就會有點辣味,不過是普通食到微辣的人可以接受到的

所以對我來說是有點辣味,但我完全可以當無辣來食~

 

 

朋友亦教授蟹蓋撈飯

真係不得了的好味,飯好似將蟹既鮮甜、蟹膏的味道提升了!!

大家order醬油蟹一定要叫個飯

真的令蟹蓋更加好味!!!

 

 

生牛肉:

軟稔的牛柳條用上秘制醬油醃上

拌以配料,有雪梨、青瓜、紅椒及生蛋

攪拌後一啖放入口,清爽既配料消去了牛肉多餘的油膩感

亦提升左牛肉既鮮味!!

原來生牛肉係解甜既味道架~

 

 

呢間店更有好多韓燒食品

大部分肉類都唔錯架,尤其係醃左既牛肋骨

而韓燒唔少得既就係緊用生菜及配菜包著肉類食啦~

可以減輕油膩感,而且總係覺得食點菜之後,

就個肚就可以繼續食燒肉!!!

 

 

鮮大蝦:

上台時只用簡單既調味,足以證明新鮮啦~

職員教授燒蝦技巧:燒好一邊先好反轉另一邊燒

燒至外殼有少少焦香,真係陣陣大蝦既味道!!

咬落去啖啖肉,好滿足~

蝦肉爽口彈牙,好新鮮既感覺。

 

 

鮮帶子:

原隻帶子只用海鹽和黑胡椒調味,帶出海水味。

而最重要係當天有位好友燒烤得很好

令咬下去時仍然JUICY美味!!

 

 

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()