close

 

其實CC Cream & BB Cream我都試了不少

有好有唔好啦, 而且要看那時的天氣及膚質而定好壞。

 

近期:寒冷冬天, 仲有風吹下吹下添~

近期我的皮膚:睡眠時間少, 皮膚比較乾

 

 

其實我大部分CC Cream & BB Cream我都是用同一個方式塗抹

就是取出少量的分量在手指腹, 雙手揉搓

 

**重點是少量啊!!! 因為寧願分開幾次塗上,

都好過一下子塗得太多而變得又厚又過分白!!**

 

 

之後分5點(兩頰、額頭、鼻子、下巴)

印上面上再均勻推開

即時令膚色變得均勻淨白

 

我個人經驗之談:所有CC Cream & BB Cream的顏色都比較白

● 所以對於分量控制要保守一點

● 塗抹全面之餘, 還要塗抹一點於頸位

(預防出現兩截色情況!)

 

 

有暗瘡位置就重點加強遮瑕

點一點CC Cream

再用另一隻乾淨的手指腹印開周邊位置

令遮瑕變得更自然!!!!

 

 

睡眠時間少的我, 黑眼圈都要重點再遮瑕

先印點CC Cream於黑眼圈最外圍的位置

再慢慢印入黑眼圈內

 

下圖就是對比圖, 一看就知左眼見到...黑眼圈啦!!

右眼既黑眼圈就變得沒那麼明顯!!

 

 

說了那麼久我還未說我今次試用的產品是:

韓國Magic Formula CC Cream

 
這支CC Cream主要有6大功能:
● Colour Correction   肌膚自動調色
 Skin Brightening      肌膚光效煥采
 Intense Moisturizing   深層鎖水保濕
 Skin cell regeneration    肌膚細胞再生
 Skin aging prevention     對抗肌膚衰老
 UV Protection (SPF 20 PA+++)    強效對抗紫外線
 
這支Magic Formula CC Cream是我用過比較滋潤的,
之前試過太多塗抹後肌膚都變得比較乾燥,
而Magic Formula CC Cream蘊含角鯊烷、 蝸牛分泌萃取液、
維生素A、C、E和膠原蛋白、乳木果精油、
玻尿酸可以做到滋潤、保濕、修復、還有SPF 20PA+++
這防曬度數都足夠上班時使用!!!!
 

 

塗抹後, 膚色變得均勻亮白, 毛孔都即時變得不明顯,

人都即時變美美了~哈哈XD

只需5分鐘靚靚肌膚就完成, 好方便!!!

而且1set有2支Magic Formula CC Cream,

size比手掌更細, 1支放屋企, 1支放手袋就最方便啦~

 

咁當然1款產品唔會無唔好的:就是只有1隻色號

所以塗抹後輪廓不夠立體!!!

 

不過追求方便快捷的香港人, CC Cream真的好合適,

而且就算遲了起身, 都可以極速塗抹,

就算只塗底妝都不會不自然, 看似素顏般自然!!

 

 

“Product are sponsored by Voguish Concept Ltd
 
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()