close

每次「旅行」都因遲到而與男友吵架?

3招讓你輕鬆出門

 

 

旅行二三事:睡過頭錯過行程,誰也不想!!

 

但我就試過睡過頭而錯過男友想去的景點,

吵起架來,幸好我的撒嬌功夫了得!!

 

出門很趕?不夠時間化妝?男友不耐煩催迫?

學會3招,準點無難度!!

 

第1招:太陽眼鏡

 

 

無論去哪裡我都會帶太陽眼鏡,可以遮擋可怕的紫外線,

又可以偷懶不化妝出門,

都可以拍出美美耍帥的相片UPLOAD上社交平台!!

 

一副大大太陽眼鏡什麼黑眼圈、眼腫、眉毛都遮蓋,

輕鬆出門無難度!!

 

 

第2招:隱形眼鏡盒

 

 

趕急出門,就連塗抹保養品的時間都要推遲到車程上,

但港女包包當然用來裝戰行品啦~

所以行裝必須盡量輕便,

隱形眼鏡盒或細小容器裝起保養品是最適合!!

小小空間,大大幫助我的美美肌膚XD

 

不過去旅行皮膚可能出現不同狀況,

所以最好因應當地天氣及自己的皮膚選擇保養品

而我最怕肌膚〝敏感〞〝缺水〞及〝長痘痘〞

 

 

〝敏感〞時,用VICHY 火山礦物溫泉水

可以即時降溫,而且蘊含15種稀有礦物質,

亦可以舒緩肌膚,重點50ml的噴霧可以帶上飛機。

 

怕〝缺水〞又想輕便,當然帶萬能的精華最方便啦~

V10 Plus 生物細胞精華液可以修護、緊膚提升、

增加光澤、保濕及回復彈性,實在太方便。

再用Mettler 1929蝴蝶蘭24小時保濕乳霜好好滋潤肌膚,

令肌膚保持滑溜溜。

 

最難搞的情況〝長痘痘〞,

即時就想起最有效消炎抗菌的B3成分,

而Phyto Laboratory B3精華有15%濃度B3,

只要在痘痘患處重點打圈塗抹,

就可以好快將凸起的痘痘撫平!!

 

極速護膚無難度!!

 

第3招:防曬霜

 

 

旅行不夠時間化妝?用有色防曬霜就得啦~

可以遮擋紫外線之餘,又可以打造偽素顏。

當然BB Cream的顏色要選適合自己最緊要,

更要看質地是否適合當地的天氣!!

 

 

而我多數會揀選Klairs BB Cream,

蘊含透明質酸、B3、蘆薈葉萃取物,

仲有SPF40+++,可以極速幫我均勻膚色,

仲好自然,重點是不會變灰色,

又遮蓋得到大部分瑕疵,質地清爽不黏笠,

簡直就是懶人之選!!

 

極速上妝無難度!!

 

 

大家亦不要忽略身體的防曬,去到陽光與海灘的地方,

好易變燒豬。。。

不想變燒豬,有個快速塗防曬的方法:噴

 

RE:CIPE水晶防曬透明噴霧SPF50+ PA+++

有100ml 及 150ml兩款,所以不要買錯,

100ml才能帶上飛機,就連敏感性皮膚都適用,

防汗及防油,完全透明、清爽、不油膩,

不會令到皮膚有負擔,而且絕無白點,

重點是濕水後都可以直接噴,隨時隨地都防曬!!

 

** 謹記手背都要噴,上次就是忘記了,

最後唯獨手背曬黑了。。。

 

「旅行」不想掃興與男友吵架?

第1招:太陽眼鏡

第2招:隱形眼鏡盒

第3招:防曬霜

輕鬆極速出門無難度!!

還不快快學懂這3招,準點輕鬆出門少爭吵!!

 

文章屬個人分享及感受,大家皮膚不同性質,

適合與否都要自己親身試過才知道的。 

希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,

請Like my facebook page吧~ 金魚自由遊 Elyse Fish
https://www.facebook.com/elyse214

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()