close

 

之前去了LADAMER的活動做示範model

還記得活動中我有好多一次就感覺到的效果

用了Ladamer 彈性膠原蛋白精華素塗搽頸紋

點知頸紋即時就無左;

又見到另一位示範model敷左半面Ladamer激活提升素

即時睇到效果, 真的好神奇!!!!

 

今次就先介紹Ladamer【輪廓提升護理療程】

 

 

Ladamer【輪廓提升護理療程】一盒

有4支激活提升素及4支彈性膠原蛋白精華素

 

這款係家居護理, 但一次就感覺到效果, 而且效果係摸得到添!!!!

激活提升素包裝就好像針筒

只要用附送既蓋子在針頭位置按下

就可以打開俾激活提升素出來~

 

 

之後我就會於面上擠出

或者大家可以用掃掃上面

但我好懶架, 所以擠完用手推開夠晒方便!!!

 

我係咪擠得好有美感、好有藝術天分呢? 哈哈XD

我就是這樣擠於5個位置, 再用手指腹均勻推開

完全覆蓋全面, 除了眼部周圍。

 

 

塗抹後就不能有面部表情30分鐘

這30分鐘對於我來說是好難捱的><

其實我對住劇集、綜藝節目、熟識既人

我係好多野講、好多表情

這30分鐘我看著綜藝節目仲要加埋我男朋友的搞鬼

真的令我好想笑><

Ladamer激活提升素會隨著時間慢慢變乾

我的表情亦隨著時間而變得呆滯...

30分鐘唔講野, 我好辛苦呀!!!!

 

 

30分鐘後就即刻去沖洗乾淨, 一邊清洗雙手都一邊感覺得到肌膚變得嫩滑左

仲FEEL到緊緻左, 肌膚脹卜卜好有水分啊!!!!

 

Ladamer激活提升素是一個特殊提升療程

專業深層滋養及整形護理, 提供足夠的水分

有效地護理因老化而輕微鬆弛的皮膚。

特別是重組面部的V形臉線, 使輪廓更清晰。

 

 

我清洗臉後, 我更忍不住即刻同男朋友報喜

「你督下我塊面, 好得意架!!!」

 

男朋友既感覺係「毛孔縮細, 肌膚充滿彈性,

非常柔軟, 動L既肌膚, 好似BB咁」

傻瓜督得勁開心囉=.="

 

 

之後當然用返Ladamer 彈性膠原蛋白精華素

精華有著陣陣幽香, 質地薄身

在肌膚上輕輕推開, 精華質地清爽柔軟, 塗抹延長性大

泵我就足夠全面用。肌膚吸收後,

精華在肌膚表面形造了一層保護膜般

肌膚充分水分, 有水潤的感覺, 更能緊緻及提升肌膚,

因為有收緊作用, 所以精華最好用連頸都塗抹!!!!!

 

 

建議每星期使用Ladamer激活提升素1支

Ladamer 彈性膠原蛋白精華素就每天早晚各用1次

因為每次用Ladamer【輪廓提升護理療程】都感覺得到其效果

而且肌膚真的柔軟了很多, 每次都摸得到肌膚彈性增加了不少

精華更提供了足夠的營養及水分給肌膚

加上蘊含濃縮膠原蛋白精華素, 刺激皮膚細胞再生。

 

大家不妨一試呀!!!!真係唔錯唔錯!!!

 

 

“Product are sponsored by LADAMER”

https://www.facebook.com/ladamerhk?fref=ts

 

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()