close

 

普及化的懶人之選 – 氣墊粉底

大家都想快速上妝, 因為大家都趕時間

尤其是返工前、lunch時、收工前

因為我都是OL, 如果我要收工後出街街需要扮靚靚時,

我就會偷點時間上班, 所以這3個時段我會揀其一快速化妝

 

 

今次試用的是Innisfree 升級版輕盈持久氣墊粉底 Long Wear Cushion

HK$190 (15g)

在原有的配方基礎上加入了品牌的另一皇牌成份─韓國濟洲島

「火山岩泥粉末」

 

 

提昇產品控油能力, 打造啞緻妝容。

Innisfree 升級版輕盈持久氣墊粉底強化了配方中的柔膚聚合物(Skin Veil Polymer) 

的柔膚效能(Blurred-effect), 大大提昇了修飾毛孔及痘印的能力,

從而締造零毛孔的細緻嫩肌, 即使近距離細看, 也看不出各種肌膚瑕疵。

 

 

3款粉底顏色 (132123號色13號色最淺, 而23號色為最深)

Innisfree 升級版輕盈持久氣墊粉底更增設31號色

特別為擁有蜜糖膚色的愛美人士而設。

 

使用方法我想大家都知道, 就不多說啦!!!

 

 

我今次用23號色, 因為根據我既經驗氣墊粉底多數都偏白

所以揀左深的顏色, 而今次證明揀岩左

顏色都算好自然, 而且遮到大部分既暗瘡印

不過黑眼圈就不算遮得太好, 可以遮得淡一點

但仍然會見到個形狀!!!!!!!

 

配方中的柔膚聚合物真係好勁, 遮毛孔好得!!!!!!

本身我的鼻翼2旁的毛孔真的好明顯, 就算影相都成日見到

不過印2~3下就已經遮得好自然!!!!!!

睇上圖就完全明白~~~

 

 

而暗瘡位置亦都可以印多2下就可以遮蓋得到!!

剛完妝的皮膚就好像無瑕娃娃般好滑溜, 有柔膚效果

不過我沒有掃上碎粉, 因為我想試試韓式光澤妝容

「火山岩泥粉末能防止過盛油脂氧化而令底妝變深」

收工後, 底妝出油比較多, 都係加點碎粉比較好

因為我的肌膚性質比較容易出油!!!!

不過毛孔就算過左10小時都總算遮得唔錯~

 

大家有興趣可以試下啊~~~

 

 

“Product are sponsored by innisfree”

https://www.facebook.com/HKinnisfree?fref=ts

 
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~
arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()