close

 

依家科技愈來愈好,想靚都唔一定要痛!!

變美麗都可以舒舒服服~

 

今次去到PAVILLON MEDSPA體驗LASEMD 水注激光導入療程

聽到「水注激光」就會聯想起「水光」

 

不過「水注激光」同「水光」原理係有分別的!!

 

「水光」係將精華直接注射肌膚底層,所以有係創傷性的;

 

而「水注激光」係以1927nm激光不傷表皮角質情況下,

打開皮膚微細管道,再塗上專屬精華,

即時滲透皮膚底層,

而微細管道會被新生的皮膚組織逐漸自我修復,

 

是無創傷性的!!但同樣可以將養分帶到肌膚底層!!

 

 

PAVILLON MEDSPA 環境真係好舒服,而且感覺好溫暖,

佈置好優雅,就好似在享受下午茶的感覺。

 

 

等待期間職員給予茶包選擇,並遞上一壺花茶!!!

一壺花茶真係好少見,平時都只係一杯,

而且仲有塊好好味蝴蝶餅添~

真係估唔到服務咁好!!

 

 

之後職員就幫我做個皮膚測試

主要係睇我膚質、質素、應選擇哪款專屬精華

之後醫生更替我再次確認,

醫生看後,主要係膚色不均問題。

 

 

之後就可以入房進行療程

一打開房門,房間真係好寬敞、好簡潔,

而且以舒適黃燈為主色,感覺好舒服!!

 

 

再睇到LASEMD 水注激光導入儀器

嘩~~~好現代化!!!

就好似睇緊個D科幻片的感覺XD

 

 

LASEMD 水注激光導入療程

 

STEP 1 就係用儀器的機頭做「激光」那部分

美容師會根據肌膚紋理及提拉手法進行激光

機頭看似滾輪,過程中就好似碌碌下咁,

美容師說會有一點點熱,不過都係好舒服,

因為我只覺得係溫暖,未止於熱

而且過程中戴著眼罩,防止眼睛受損,

令我好想訓覺!!!

 

 

激光後,打開皮膚微細管道,再塗上專屬精華,

今次使用LASEMD 專屬份子小細150納米的精華,

以多層Liposome脂質囊包裹的納米精華,提升吸收效率。

 

 

LASEMD納米精華今次醫生替我揀選了VC維他命C

係激光抗老精華,具有高效抗衰老,令肌膚美白緊緻,

唔會黃咁咁!!

 

再配合Teint-pflegeliposomen and Hyaluronsarue-Konzentrat

增強美白,及增加膠原蛋白!!!

 

 

LASEMD 納米精華係透過Dual Chamber雙分隔形式儲存,

只需要在療程前放入儀器新鮮混合

保證成份新鮮,唔會氧化!!

 

 

STEP 2 激光後肌膚會有點微紅,係好正常,

因為始終都進行左激光療程,

打開肌膚微細管道!!

 

係呢個時候就塗上一整支LASEMD專屬精華

給肌膚最好最有效的養分!!!

 

再敷上mask,令精華更加快速滲入肌膚底層,

同時避免蒸發,所以係用掃上精華,

真係保濕、美白、抗老化一次過做晒~

 

敷面後就退紅了~真快!!

 

 

療程後即時效果:

毛孔縮細左,連黑頭都少左,

肌膚又白淨左,細緻左!!

 

 

 

 

療程7天後的效果:

 

額頭的暗瘡消退左,下巴及面皰的暗瘡印減淡左好多!!

整體膚色都白淨左,毛孔都細緻左,

而且肌膚無咁粗鞋,滑溜左好多~

 

無創傷性又唔會紅幾日,又唔需要復原期,

有效果,又舒服,這樣的療程最適合忙碌而又貪靚既香港人!!!

 

 

“Treatment are sponsored by PAVILLON MEDSPA 

https://www.facebook.com/PAVILLONMEDSPA/?fref=ts

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

 

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()