close

 

去角質其實一定要定期做既!!!

因為皮膚28天就會更新一次,

不過新陳代謝不同,更新速度亦有所不同。

 

 

今次去到位於尖沙咀的"艾美坊 Skin Beauty Plus"

美容院感覺好舒適~

 

 

梳妝台亦一應俱全

 

 

坐底嘆杯茶,就可以開始今日既療程!!

做完療程一定可以靚靚出街~

 

 

美容院房間好潔淨

 

 

先清潔好皮膚

 

 

美容師就會仔細分析皮膚質素

同埋暗粒位置、暗啞、角質等等~

 

 

美容師建議我體驗【PQAGE煥膚療程】

 

係一個液態提拉技術,係非一般既醫學煥膚療程

 

PQAGE提拉液由始於1993年的Promoitalia意大利廠商所研發,

出產的醫學美容產品超過500款,包括儀器、皮下填充劑、埋線、化學煥膚產品等,

醫學團隊及科研人員堅持研發針對不同皮膚瑕疵的化學煥膚產品,

 

PQAGE是意大利嶄新配方,屬於醫學深層5D液態提拉 。

PQAGE是新一代高效能的TCA化學系統CE 歐盟認證

主要成份包括三氯乙酸(TCA)(Kojic Acid)  

輔酶Q10 (Coenzyme Q10)過氧化尿素 (Urea Peroxide)

 

主要色素沉澱除去老化角質、皮膚鬆弛暗啞等問題,

有效撫平皺紋備受醫學美容界推崇。

 

 

一瓶深層5D液態提拉液有3種主要成分,

令我可以溫和煥膚,又可以同時提拉輪廓,又可以淨白肌膚

其實對於我黎講,最希望就係皮膚變得平滑,

因為我好清潔我的毛孔同角質問題係最影響我皮膚的!!

 

 

療程一開始會先滴3滴係額頭,試試感覺~


一般煥膚療程都會有刺燙的感覺,有點刺激性會令臉部泛紅,

【PQAGE煥膚】就沒有太大的刺刺感覺

全額頭按摩直至吸收後就會抹走一次,

再用乾紙巾吸印一次,確保肌膚乾爽,無水份!!

 

 

之後就會再重覆以上步驟

做完第2次時,明顯看得出本身係眉間正在蘊釀中的暗瘡,

都因為2次既【PQAGE煥膚】而谷到出黎啦~

 

 

過程中,除左塗抹深層5D液態提拉液外,

仲會配合提拉手法令肌膚進一步提升!!

 

主要成分中的 34% TCA高濃度能夠瞬間提拉輪廓 

 

PQAGE提拉液主要醫學成份TCA其滲透力強,

經醫學研究證TCA滲透率較AHA果酸高,能迅速深入真皮刺激膠原蛋白生產

TCA刺激位於真皮層的膠原蛋白和彈性纖維蛋白的再生,

底層組織立即進行自我修復,令皮膚細胞重新排列,

令鬆弛下垂的皮膚逐漸恢復彈性及緊緻

療程中揉合意大利提拉雙動手法,瞬間提升面眼部輪廓,

撫平皮膚,減淡幼紋皺紋。 

 

 
 


今次仲有一點令我好驚訝!!

因為大部分Peel療程都不能做眼部肌膚的

點知。。。今次既【PQAGE煥膚】竟然可以!!

看看上圖,眼底及上眼皮肌膚都可塗抹!!


呢個療程就連黑眼圈都可減淡~

 

成分中的10% 高濃度麴酸可以螯合銅離子,有效地抑制黑色素產生,

因此麴酸具淡化美白功效。它同時具高抗氧化功效,

對抗自由基延緩皮膚衰老,並同時促進細胞更新,令肌膚變得亮麗動人。

 

 

美容師會因應不同皮膚而決定做2次還是3次

● 皮膚比較敏感或不夠健康的話只可以做2次

● 皮膚比較健康的話可以做3次

 

而美容師看了我的皮膚及做完2次的感覺後

認為我的皮膚幾健康(真係不枉我努力保養肌膚!!)

所以決定幫我做第3次!!!

 

成分中的5% 輔酵素Q10 濃度充足時促進皮膚的新陳代謝,

有效止紫外線對皮膚的傷害,並提高皮膚膠原蛋白的代謝率,

可以改善乾燥皮膚和皺紋,保持皮膚的彈性和光澤柔潤

人體之輔酵素Q10的含量隨著年齡增長而下降,

因此進行PQAGE療程時,藉著TCA的帶動下,

能有效地把輔酵素Q10滲入真皮層,啟動抗氧化的工作。 

 

 

其實整個過程真係幾舒服,無乜刺刺的感覺,

而且進行過程時間真係好快,

亦估唔到咁快既療程,可以咁快就有效果見到!!

 

●  將高低面變得平衡一點(睇睇眉既線你就明)

●  本身眉中既暗瘡已熟,可以輕易推出

●  虎紋明顯減淡左

●  面既輪廓有輕微提升緊緻左

 

 

其實除左以上效果外,仲有一個好明顯既效果:

就係黑頭、粉刺都浮晒出黎

美容師輕易就能推出,針清完乾淨晒~

 

 

之後再敷個面膜補充營養~

新一代WATERKISSTM韓國醫美水光面膜,含有強效抗氧化物巴西莓,

能對抗游離基,高效保濕,延緩衰老;

有促進皮膚更生能力的水解膠原蛋白1,000ppm;

也有能鎮靜、舒緩皮膚及增加皮膚保濕程度的馬齒莧萃取及庫拉索蘆薈葉汁;

還有透明質酸、維他命原B5等。面膜用上嶄新透薄Cellulose纖維質料,

比一般面膜更貼面,液態拉提精華更激增21%,

產品經韓國KFDA/MFDS及KDRI皮膚專科醫生認證,適合醫學美容療程後使用~

 

 

 

敷完面膜皮膚當然又白淨又滑溜

不過效果未算最好!!!

 

做完療程後,我仲好乖咁敷左5天WATERKISSTM韓國醫美水光面膜

療程後,肌膚有長出點點粒粒,不過都好快謝!!

 

而經過3星期後,我的肌膚真係靚左!!

看得出肌膚質素變好左,令我非常開心~

而且毛孔都看得出細小左好多,細心既大家一定看得出!!

 

 

【PQAGE煥膚】拉動美白成份酸及抗氧化成份輔酶Q10

能安全有效滲入真皮層而啟動活膚制。

效果不單單即時見到,再觀察多一會的話,

驚喜會更大!!!!

 

真心覺得效果真的好好,做blogger令我習慣性為自己既肌膚拍照

清楚紀錄肌膚既變化,每次試用看到after相清楚知道究竟有沒有效果。

 

今次【PQAGE煥膚】療程,最令我有深刻印象係光澤感,,

因此平時療程有光澤感都可能係當時或維持一天,

但今次維持時間比較耐,係一種水盈既感覺。

 

大家有興趣就去試下啦~~~

 

 

“Treatment are sponsored by PQAGE 

https://www.facebook.com/PQAge/?fref=ts

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

 

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()