金魚變大廚的一天

其實我自知我既廚藝不如男僕及我家太后

由細到大我對下廚都不太感興趣

但當有了男朋友,就會引發起女生整野食既決心!!

 

我亦都係因為愛情而開始了整甜品、蛋糕

不過我都只限簡單甜品

再複雜D既話,我就唔識架啦~

 

 

咁岩Miss Tiara 有個活動係教整甜品

即時就吸引到我啦~

因為整完野可以唔需要洗野

又可以借機當小小心意送俾男僕

一舉兩得!!!!

(我真聰明~哈哈!!)

 

 

今次去左位於觀塘既 Cooking Fever

https://www.facebook.com/mycookingfever/?fref=ts

位置都幾方便,幾近MTR station~

 

**每次出席活動最開心都係同朋友們聊天自拍**

 

 

好啦~講返今次主題先 → →

其實係法國有機品牌terre d’Oc

terre d’Oc 係一個來自"浪漫"代表的國家法國

呢個品牌對有機及大自然都有一份執著,

就係呢份堅持令產品能夠帶俾用家感受得到大自然真實而富饒的美!

 

以呢個理念創作出多類型產品:

家居香氛、異國有機茶、天然彩妝、面部及身體護理等不同系列

 

今次就用異國有機茶製作甜點

 

 

今次所製作既係《迷你伯爵茶銅鑼燒》

 

材料:

雞蛋                        2隻

砂糖                       70克

蜜糖                     1湯匙

低筋麵粉              130克

terre d’Oc 伯爵茶葉   3茶匙

泡打粉               1/2茶匙

鮮奶                  100毫升

紅豆蓉                    適量

 

 

 

 

 

做法:

1。鮮奶用奶鍋加熱,放入茶葉浸泡至少15分鐘

用茶隔隔去茶葉,備用

2。雞蛋打發,分2次加入砂糖打發,然後加入蜜糖打發至稠身

3。將(1)的牛奶加入已打發好的蛋漿

4。篩入低筋麵粉和泡打粉輕手拌勻

5。粉漿包上保鮮紙放置30分鐘

6。用小火燒熱平底鑊,用廚房紙抹上薄薄一層油

7。用湯匙加入適量粉漿成圓形

8。煎至出現氣泡並有一半破開,才翻轉另一面煎10秒

9。將其餘蛋漿煎成銅鑼燒待涼後,放上適量紅豆蓉即可享用

 

 

今次我既製成品都算似樣吧~

係有點唔夠深色!!!

我自己試食時就覺得甜左一點

不過茶香都聞得到的,我覺得可以再濃一點茶味,

可能放多一點茶葉或浸耐一點時間,效果會更好!!

 

 

 

同場更有另一批朋友製作另一款甜點

《杏桃菩提花士多啤梨花果奶酥餅》

 

我覺得好好味,而且茶香濃郁,微微的鹽味,好鬆化!!

所以朋友都請左幾粒俾我!!

 

 

材料:

中筋麵粉            125克

糖粉                     38克

無鹽牛油             88克

terre d’Oc 杏桃菩提花士多啤梨花果茶  2茶匙

海鹽                1/4茶匙

 

做法:

1。中筋麵粉過篩,備用

2。先將牛油放置室溫,待軟化後加入糖粉攪拌至均勻

3。茶葉用電動攪拌器打碎,加入麵粉,用匙羹拌勻

4。將加入茶葉的麵粉分2—3次加入(2),

輕手以「刮刀和鋼盆底部」相互按壓方式

慢慢地混合成無粉粒糰狀

(勿過度攪拌,避免麵粉產生筋性而影響餅乾口感)

5。將麵糰放進一塑膠袋中,用手揉成均勻麵團,

轆至圓柱體(大約1吋),放入雪櫃30分鐘

6。焗爐預熱160度

7。用刀切片,放上已舖好牛油紙的焗盤

8。以160度焗20分鐘至餅邊至金黃色

9。最後,放置網架上冷卻,即可享用

 

 

金魚變大廚的一天就結束啦~

大家喜歡就可以跟住食譜去做~

 

terre d’Oc 最後就送左茶葉同香氛噴霧俾我回家慢慢享用,

茶葉唔係只供飲用,仲可以食用,而且有好多種做法既!!

 

茶葉帶到回家,男僕話做茶味既軟糖都好好味!!

下次再與大家分享男僕教我既軟糖做法吧!!!

 

 

“Product are sponsored by terre d’Oc”

https://www.facebook.com/terredochk/?fref=ts

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

 

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

 

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()