之前明知自己要去韓國旅行, 再去上海工作

一定食很多, 難得出國當然要食盡佢啦!!!!!

咁岩就係出國前收到來自德國的 【Drslym 纖體營養飲品】

DrSlym點樣飲架?

DrSlym 1L或500mL樽裝

飲之前先將DrSlym搖一搖 , 扭開樽蓋將30ml既DrSlym沖落500ml水中裡面搖勻 

就可以飲架啦。樽上面既透明樽蓋係一個30ml量杯嚟。

而Capsule Pack 300mL (30mL x 10)

盒裡面有10個獨立包裝嘅DrSlym 30mL Capsule

就咁打開佢沖落500ml既水中裡面搖勻, 就可以飲架啦。

如果是文職工作我會建議買樽裝放在office最方便

因為飲用時間根本就是office hr 內

而Capsule當然方便帶出街啦!!

咁每日飲幾多次同飲幾耐呢?

產品中有本書仔附上的, 裡面有2個餐單

一星期快速纖形法 & 兩星期修形美體全效療程)

看不同需要而揀選。

我就揀左「一星期快速纖形法

大概指示是以下2點:

1. 頭3天就要早上空腹飲用, 一天要飲5次。

分别係早、午、晚餐前飲用1次,再係每個餐與餐的間隔時段飲1次。

早上可以飲盒脫脂奶或食生果。中午同晚餐就蔬類別。

首3天如要進食請免除澱粉質和高脂肪食物。

2. 每日同一時間磅一磅。

DrSlym 纖體營養飲品質地比較杰身

如果就咁淨真係甜到爆

而正確飲用方法當然係溝水飲啦!!!!

其他多種瘦身方法都離不開多飲水

因為大部分人每天都攝取不夠水分

這樣新陳代謝就會慢, 毒素又排不出

宿便及皮膚差就是這樣形成。

一開始飲用DrSlym 時覺得味道怪怪的

飲落後又覺得唔錯, 應該是分量問題

因為我沒有500ml的杯, 所以每次都係分2杯飲

所以味道有點不穩定。

我平時都是飲水不夠的人, 所以開始DrSlym之前

真係覺得飲水都飲飽!!!!!

我一天飲用4次, total 飲左 2120ml 水啦!!!!

所以我飲用的第1天已經沒有胃口食

**PR說大部份人第4日開始進食份量會減小好多。**

我亦有配合餐單進食

差不多沒有澱粉質, 而且菜多肉少

沙律亦不沾醬, 更配合乳酪及牛奶

幫助腸道, 每星期亦會有一次食自己想食既食物

餐餐都咁dry係唔得架嘛!!!

食野都要有放鬆既時間~~~

餐單中亦見到有魚生飯

真係超驚喜, 而且好岩我胃口!!!!!

總括餐單:

早餐食飽D

午餐都是粉麵飯

晚餐請好好節制, 食少D及不能食粉麵飯

DrSlym一星期快速纖形法

我減了6磅, 這個數字真的令我好雀躍

雖然今個星期食得好清淡

但當中都有我喜歡的食物, 雞肉沙律、魚生飯都是我喜歡的!!!

而且我是沒有運動的, 所以1星期可以減6磅已經好利害了

這樣我就有quota去韓國任食啦~~~~~

由依家至11月30號, 只要click入 http://hk.slym.me/

購買時輸入 Promotion Code : Os9iP

就可以有30% off

希望大家喜歡這個優惠啦!!!

“Product are sponsored by 德國 Drslym”

hk.drslym.me

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

arrow
arrow

    Elyse214 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()